Bazen, insanların davranışları ya da tutumu yanlış anlaşılabiliyor. Örneğin, bir kişi gergin ya da içe kapanık bir tavır sergilediğinde, başkaları onu soğuk ya da ilgisiz biri olarak algılayabiliyor. Oysa bu kişi yalnız kalma ihtiyacı hissediyor ya da içsel bir rahatlık arıyor olabilir. Peki, hangi durumlarda yanlış anlaşılmış hissediyorsunuz?
İnsanların seni yanlış anladığı en yaygın durum nedir?
İnsanlar aslında hiçbir zaman yanlış anlamaz biliyor musun insanlar sadece kendi istedikleri şekilde anlamayı tercih ederler, bir insan bizi hayatında tutmak isterse ne söylersek söyleyelim hayatında tutar Ama hayatından atmak istersen muhakkak bir eksik bulur.
babamı hastaneden yeni çıkardım işe gidecez esnafız neyse bina girişi yanında tekel var bizimde binada toplasan bi 15 dk işimiz var kaldırım yol onun değil arabayı çekin dedi arabada numara var ararsın dedik bira arabası gelecek sizimi bekleyecem dedi bende dedim sqe sqe bekleyecen dedim 40dk oldu gelen yok harbi gtlerine tornavida sokacaktım şarjlı matkap çevirttirecekti hayır haksız birde tehtit ediyor her yerde kamera var babama vursa öldü saysın kendini peşinden gelende yok olur (ne kadar sabırlı efendi olsamda sabrımın sonu kan deri kemik) yaptığımıda hatırlamam şeker var harbi unutuyorum mahkeme de suratlarını
Ben normalde çok güler yüzlü ve neşeli biriyim. Tabi ki an oluyor kara düşüncelere ya da hayallere bir anda dalıp gidiyorum. Veya hayatın telaşı çok yorduğu zaman daha az konuşuyor ve kendi kabuğuma çekiliyorum. Bazi insanlar ön yargılı olarak bunun da ne derdi olacak ki, ya da artık bizi mi beğenmez oldu gibi cümleler duyabiliyorum. Ve bu da beni ziyadesiyle üzüyor..
Anlıyorum, bazen insanlar neşeli ve güler yüzlü biriyle tanıştıklarında, o kişinin de her zaman öyle olmasını bekliyorlar. Oysa herkesin zaman zaman kendi iç dünyasına çekilmeye, yalnız kalmaya ihtiyacı olur. Bu, seni beğenmedikleri ya da bir sorunun olduğu anlamına gelmez, sadece o an için biraz daha fazla içsel huzura ihtiyaç duyuyorsun. İnsanların anlayışlı olmasını beklemek de doğal, ama kendini sen nasıl rahat hissediyorsan o şekilde yaşamalısın.
Ya bazen sinirli olmadığım halde çok sinirlisin diyorlar bazen kızmıyorum ama kızdı oluyorum yani bir tuhaf durumun içine düşüyorum böyle olunca da geriliyorum 😂
Her ikisi de önemli bence. Açık sözlülük dürüstlüğü gösterir ama bazen biraz daha dikkatli ve nazik olmak da ilişkilerdeki dengeyi sağlar. Hem doğruyu söylemek hem de kırmamaya çalışmak bence en iyisi.
Durduk yere kırmam istediğini söyleyen istemediğini işitir bende hepsi yerine göre ama şuda bi gerçek biri seni tanımak görmek istemiyorsa ne kadar sağlam atarsan at adımları ağzında kuş tutsan da görmez yaranamazsın ona
Genel olarak Türkceyi sonradan öğrendim diye anlama sorunları yaşıyorum. Konuşma esnasında fark etmez, uzun bir şeyler yazılmışsa mutlaka anlamayacağım şeyler çıkar.
Ben moralim bozukken içime kapanıp herkesle sohbeti kesiyorum biri bir şey söyleyince tersliyorum istemeden ve yanlış anlaşılıyorum halbuki ne kadar kötü olduğum dışarıdan anlaşılıyor bence insanlar yanlış anlamak için çaba sarf ediyor