Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Zamanın geçmesi, beni bazen düşündürüyor. Geçen zamanın değerini daha iyi anlıyorum, çünkü her anın kıymetini bilmek gerekiyor. Zamanın hızla geçtiğini fark ettiğimde, çoğu zaman yapmadığım şeylere odaklanıyorum; ama bir yandan da geçip giden her dakika, daha çok şey öğrenmem için fırsat sunuyor. Beni, kendimi geliştirme ve daha iyi olma isteğiyle motive ediyor. Zaman, her ne kadar bazen hızlı geçse de, doğru kullanıldığında en değerli şey haline geliyor.
Bir şey hissettirmiyor 27 yıldır geçiyor ve yaşlanıyoruz zaten, korkmuyor belli olan sonu sadece saniyelerle adım adım gidiyorum ve sonda zaten net bir son varken korkmak saçma geliyor.
Zamanın geçmesindense aynı döngüye sahip olarak geçmesi daha kötü olurdu. Zamanın geçeceği bir gerçek, geçmesinde sorun yok. Belli bir rutine kapılmaktan korkardım, bir noktada anlamsızlaşıyor. Öylece anlamsızlığın içerisine düşüveriyorum.
Zamanın geçmesinden ve yaşlanmaktan korkmuyorum. Sadece yaşarken bir kısır döngüye girip kendimi geliştirememekten korkuyorum. Ve geçen zaman acısıyla tatlısıyla bana çok tecrübeler ve olgunluklar katarak geçiyor..
Hüzünleniyorum ama seviniyorum da. Daha bir gezegen dolusun hayalim vardı dıyerek ağlamak geliyor içimden. Bir yandan da yaşlandığımda tam olarak ben olavağım, bütün tuhaflıklarım ve ansürd hayallerim görünür olacak. Çılgın bir nine olarak anılacağım hep istediğim gibi. Ama yaşlanma dan da ölebilirim, sadece miras bırakmadan dünyada bir şeyleri değiştirmeden buradan ben geçtim diyemeden ölmek istemiyorum. Korkum ölüme değil erken gitmeye, geç kalmaya.
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Hayatlara dokunmak, kendinle birlikte insanlar da büyütmek.. Tam yaşanmış bir hayat gibi.