Tartışırken ağlamamak için ne yapmak gerekiyo?

Ne zaman bi tartışmaya girsem ağlamamak için çekilmek zorunda kalıyorum. Bugün de yine aynı şey oldu aslında verecek çok çok iyi mi cevabım vardı , ve tartışabiliyorum yani mantıklı açıklamalar yapabiliyorum ama o gerginliğe dayanamıyorum. Hep bi ağlama isteği geliyo o yüzden susuyorum karşıdaki de haklı çıktığını zannediyor beni sindirdiğini zannediyor ama alakası yok.. buna nasıl engel olurum , insanlar nasıl hiç ağlama isteği olmadan tatışabiliyo , nasıl engel olabilirlerim buna?

Tartışırken ağlamamak için ne yapmak gerekiyo?
Cevapla