Ruhen kendinizi kaç yaşında hissediyorsunuz?

29 yaşımdayım kendimi 18 yaşında gibi hissediyorum. Sanki önümde daha üniversite var, askerlik var, iş bulmak varmışta evlenmeyi en sona bırakmışım gibi düşünüyorum. Halbuki her şey tamam sadece doğru kişiyi bulup evlenmek kaldı. Doğru kişi için arayış içinde de değilim, kendisi gelip karşıma çıkmış olsa o kişi için vakitte harcamam. Hala evin afacan, sevimli çocuğu gibi hissediyorum kendimi. Evlilik denilince abiler, ablalar evleniyor gibi bir hisse kapılıyorum.
Ruhen kendinizi kaç yaşında hissediyorsunuz?
Cevapla