İnsanlar farklı durumlarda farklı özelliklerini sergileyebilirler; kimisi daha dışa dönük ve enerjik olurken, kimisi daha sakin ve düşünceli bir izlenim bırakabilir. Kişinin kendini tanıma ve ifade etme şekli, diğer insanlarla ilişkilerinde nasıl bir etkileşim içinde olacağını da belirler.
Sence, birine ilk tanıştığında en çok hangi özelliğini ön plana çıkarmak istersin?
Birine ilk tanıştığında hangi özelliklerini ön plana çıkarırsın?
Hangi alanda kimseyle konuiamıyorsam ondan bahs ederim. Mesela dil öğrenmek, kendini geliştirmek gibi. Bu sene yani 2024'te tanıştığım çoğu insana sorduğum ilk soru dil öğrenmeyi sever misin oldu. Çünkü o kadar az ki bunu kpnuşabileceğim kişi sayısı... Mecburum
Çok yönlü bir kişiliğim var. Karşıdaki kişi nasılsa karakterimdeki o yönü ortaya çıkarır ve otamatik olarak öyle davranırım. Bir benzetme yapacak olursakAyna gibiyim neysen karşında onu görürsün.
Bunun için bir çabaya girmiyorum 🤷🏻♀️ karakter olarak deli doluyum, karşımdakini düşünürüm incinmemesi için elimden geldiğince dikkat ederim, alttan alırım özellikle 😃
Karşımdaki kişiye göre de değişir bazen. Eğer mesafeli durmam gerekiyorsa, modum ciddidir. Ama genellikle olduğum gibiyim. Güler yüzlü ve enerjik, ama sakın duruşlu yönümle karşılarım..