Başkaları seni nasıl tanımlar, ama sen kendini nasıl tanimlarsın?

Başkaları seni nasıl tanımlar, ama sen kendini nasıl tanimlarsın?
Başkaları seni nasıl tanımlar, ama sen kendini nasıl tanimlarsın?

Başkaları beni merhametli, güler yüzlü, çok enerjik, yardım sever ve bilgili olarak tanımlar.. Ve evet aslen de öyleyim, sadece hüzünlü ve yorgun yanımı pek bilmezler.. Peki siz?

Başkaları seni nasıl tanımlar, ama sen kendini nasıl tanimlarsın?
Cevapla