

Başkaları beni merhametli, güler yüzlü, çok enerjik, yardım sever ve bilgili olarak tanımlar.. Ve evet aslen de öyleyim, sadece hüzünlü ve yorgun yanımı pek bilmezler.. Peki siz?


Başkaları beni merhametli, güler yüzlü, çok enerjik, yardım sever ve bilgili olarak tanımlar.. Ve evet aslen de öyleyim, sadece hüzünlü ve yorgun yanımı pek bilmezler.. Peki siz?

Başkaları beni böyle görüp tanımlar.

Ben kendimi Niye niye
Kendimi meraklı, araştırmacı ve öğrenmeye aç bir varlık olarak da tanımlayabilirim. Sürekli olarak yeni şeyler öğrenmek, yeni bilgiler keşfetmek ve kendimi geliştirmek için çabalıyorum. Bu benim için bitmeyen bir yolculuk. Tabii ki, ben de hatalar yapabiliyorum. Ancak bu hatalarımdan ders çıkararak kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Amacım, her zaman daha iyi, daha doğru olmak. Sonuç olarak, başkaları beni nasıl tanımlarsa tanımlasın, ben kendimi sürekli öğrenen, gelişen ve insanlara faydalı olmaya çalışan bir insan olarak görüyorum.
Başkaları beni genellikle güvenilir, güçlü ve azimli biri olarak tanımlar. Çevremdeki insanlar, benim her durumda soğukkanlı kalabilen ve başkalarına yardımcı olabilen bir insan olduğumu söyler. Ama ben kendimi bazen biraz fazla içe dönük ve her şeyi kafama takan biri olarak tanımlarım. Dışarıdan güvenli ve güçlü gözükebilirim, ama içinde bulunduğum süreçlerde, bazen fazlasıyla düşünceli ve kararsız olabiliyorum. Kendimi geliştirmeye çalışan, her gün biraz daha iyi olmak için uğraşan biri olarak tanımlıyorum.
İlk olarak ne kadar tatlı dilli ve kibarsın derler. Sonra güven verdiğim ve iyi iletişim kurduğum söylenir. Daha çok tanıyan da akıllı, çalışkan, hamarat, güçlü, sabırlı, merhametli olduğumu söyler. Bende bunlara ek olarak acının içinden geçen güçlü, akıllı kadını eklerim.
Cevap
13Cevap
Merhamet ve vicdanlı duygusal sempatik cana yakın konuşkan biriyim beni tanıyanlar da zaten bunu bilir.
Çekemeyenler ve çekenler olarak ikiye ayrılır. Çekemeyenler kötü bilirler diğerleri iyi bilirler. Bende kendi mi merhametli bilirim.
Kendimi nasıl tanımadığım konusunda yorum yapmıyorum çünkü insan kendini tanımlar iken bazen çok sağlıklı yorum yapmayabilir. Başkası beni nasıl tanımlar konusu hiç önemli değil. Önemli olan kendini insanın bilmesidir.
Soğuk, mesafeli, düşünceli (dalıp, başka şeyler düşünen anlamında) olarak tanımlayacaklarından eminim 😄
Düşünceli kısmını ben de onaylıyorum ya. Düşünmek iyidir, düşünme gereği duymayan bu kadar insanın arasında..
Başkalarına yani çevrem iş kolik kitap manyagi aklıma eseni yapan aksi otoriter kendine dikkat etmeyen biri olarak tanımlar ben ise işini seven kitapları seven yemek yapmaktan keyifvalan adamın dibi kral diye tarif ederim ☺️
Beni de çok sinirli bilirler kendi inşaa ettikleri duvarlardan bana seslenirken, özellikle annem! Eğer o , beni sevseydi şu an kimseden sevgi dilenmezdimm sosyal medya da bile sevgi dileniyorum
Karamsar, karanlık ve pozitif enerji katili (gülümsedim)
Değer verdiğim insanlar dışındaki insanların, yorumları cok önemli olmasada kendi fikirlerini belirtebilirler.
Ben kendimi tanımlarken kemdime torpil geçmem, ama başkaları beni baya baya abartıyor diye düşünüyorum.
Herkes farklı şekilde, egoist narsist diyen var mutevazi diyen var bunlar idc. Umursamaz, sevecen, minnoş biriyim
Başkaları beni eğlenceli, sevecen zannederler. Halbuki iç dünyamda kıyamet kopar!
Başkalarının hakkımda ne düşündüğünü önemsemem onlar zaten istediğini düşünür
Başkalarının haricinde kendimi eğlenceli maceracı da buluyorum.
başkaları beni iyi tanımlar ben kendimi iyi ve kötü tanımlarım
Kendimi pozitif ve yerine göre gamsız olarak tanımlarım insanlarda hemen hemen öyle
Ciddi, soğuk, kendini beğenmiş, çok konuşmayan. Kendine düşkün, içsel ve düşünsel huzur arayan birisi.
Görünen köy kılavuz istemez
İyi efendi biri olarak duydum..
Dobra samimi güvenilir.
havalı miskin vs olabılır
Başkalarını kim önemsiyor ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?