Bence alışmak. Çünkü alışmak ve körlük arasında direkt bir bağlantı olduğunu düşünüyorum. iyiye de kötüye de alışmak bir nevi insanda sonunda kalbe ulaşan bir çürüme başlatıyor. En son kalp çürüyor ve bitiyor. Alışkanlıklarımızın sınırlarını aşamadıkça bir yük oluyor zaman. Aslında konforlu olduğumuzu düşündürüyor alışmak; ama konforla alakası olmayan bir gergefin içinde tüm rahatsızlıklarımızı bulup çıkarıyor. Neye alışırsak kölesi oluyoruz yavaş yavaş. Benliğimiz oralarda bir yerlerde bırakıyoruz. Bazı şeylere de alışmak zorundayız. Maalesef.

Siz ne düşünüyorsunuz? Sizi hangi his ya da durum kötü etkiliyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bence gereksiz insanlara değer vermesidir
En zoru bence birşeylerin bağımlısı olmak... Sigara, şeker, sosyal medya, madde vs va bağımlılıktan kurtulmak zordur özgürlüğünü elinden alır ve sonucunda bir sürü negatifliklerle kaliverirsin
ben de aslında alışkanlıklar derken bunun gibi bir sürü şeyden bahsediyorum.
Evet bağımlılık bir tık daha fazlası bence alışkanlık belki aksatilabilinir ya da yokluğunda geri çevrilebilir ama bağımlılık kesildiğinde psikolojik sorunlarada yol aciyor
insanlık ya neymişiz derdimiz bitmiyor :)