Sizce insana en çok zarar veren his ya da durum hangisidir?

Bence alışmak. Çünkü alışmak ve körlük arasında direkt bir bağlantı olduğunu düşünüyorum. iyiye de kötüye de alışmak bir nevi insanda sonunda kalbe ulaşan bir çürüme başlatıyor. En son kalp çürüyor ve bitiyor. Alışkanlıklarımızın sınırlarını aşamadıkça bir yük oluyor zaman. Aslında konforlu olduğumuzu düşündürüyor alışmak; ama konforla alakası olmayan bir gergefin içinde tüm rahatsızlıklarımızı bulup çıkarıyor. Neye alışırsak kölesi oluyoruz yavaş yavaş. Benliğimiz oralarda bir yerlerde bırakıyoruz. Bazı şeylere de alışmak zorundayız. Maalesef.

Sizce insana en çok zarar veren his ya da durum hangisidir?

Siz ne düşünüyorsunuz? Sizi hangi his ya da durum kötü etkiliyor?

Sizce insana en çok zarar veren his ya da durum hangisidir?
Cevapla