Kendi hayatımdan pekala memnunum şükür🙏🏻Başkasının hayatını hayal etmem için hayatı hakkında bilgi sahibi olmam gerek. Burada kimsenin hayatına tam anlamıyla vakıf değilim ve iletişiler no contact biçimde.
Hiç kimseyi istemiyorum artık çünkü yeter artık hayatıma bakmak istiyorum bu yüzden kalsın diyorum ve @Barış_LonelyForever dışında ve takip listemde olan erkekler dışında bütün erkeklerden nefret ediyorum ve hiçbir erkeğin hayatında olmak istemiyorum ayrıca bunu genel anlamda söyledim senden nefret etmiyorum soruyu soran da erkek bunu farkındayım
@Barış_LonelyForever zaten değer verdiğim az kişilerden birisin artık gereksiz insanlara değer vermiyorum bana değer vermeyen insanlara değer vermeyeceğim çok teşekkür ederim zamanında beni uyardın ama ben çocuk gibi davrandım
Kimseyi o denli Stalklamadım ama dışarıda iyi görünen her şeyin içinde muhakkak bir zorluğu vardır. Ben kendi hayatımın zorluklarına alıştım başka kişinin hayatının zorluklarını kaldırmam sanırım
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Her ne kadar kendi hayatımdan nefret etsem ve beğenmesem de yine de kimsenin yerin de olmak istemem. ama şu kadarını söyleyim bence sağlığı yerinde olan varsa kendisini ve hayatını sevsin mutlaka. çünkü sahip olabilecek en büyük zenginliğe sahiptir demektir.. para falan hikaye yoksa..