Bu şekilde bir hayat ileride ev arkadaşlığına dönüşmez mi

Bu şekilde bir hayat ileride ev arkadaşlığına dönüşmez mi

Bence her buluşmada sürekli olarak hesabı almaya çalışan biriyle geleceği düşünmek zor olur. Bir ilişki, karşılıklı anlayış ve paylaşımdan ibaret olmalı. Bir tarafın sürekli sorumluluk üstlenmesi, diğerinin ise bu sorumluluğu sürekli olarak reddetmesi sağlıklı bir dinamik yaratmaz. Benim için, bir ilişki içinde denge çok önemli; o yüzden böyle bir durumda geleceği pek düşünmem.
Bu aslında kötü bir şey değildir.. İki insan hayatlarını birleştirdiği zaman her şey daha farklı olacaktır.. Ama o zamana kadar yanlış düşünce olmaması için alman usülü olmasınds bir sakınca yoktur..
Benim yapıma ters hayatım 🥰
Biliyorum hayatım bu yüzden itiraz etmiyorum.. 🥰
Teşekkür ederim hayatım.. 😍
Rica ederim gülüm 🌹
Cevap
3Cevap
bence düşünülmez. hesabı ben öderim erkek olarak
Niye böyle bir şey olsun ki yani gelecek tabii ki de düşünülür
Ben düşünürüm ilerde bişey olursa hakkı geçmez en azından 😅
Hayır tabi ki
Arkadaş miyiz ki alman hesabı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar