Bugün psikologum bana öyle bir şey söyledi ki aydınlanma yaşadım?

Öfke problemi olan biri olarak en çok ebeveynlerime ve ablama sinirli bir insanm artık normal bir şey söylediklerinde bile öfkelenebiliyorum bunun başta ailemin herşeyi kısıtlamasından dolayı böyle olduğunu düşünüyordum psikologla konuşurken herhangi bir konuda ben haksızmışım gibi hissediyorum her zaman ve bu beni yıpratıyor dedim o da çocukken arkadaşlarınla kavga ettiğin zaman ailen seni korumuyordu değil mi dedi onu diyince o kadar aydınlandım ki aslında arkadaşlarımla her kavga ettiğimde ya da zorbalık gördüğümde eve gelir anlatırdım ve hep kavga ediyorsun yeter anlatma yine naptın gibi tepkiler alıyordum ve bunu düşündükçe anladım ki aileme sinirli olmam bu yüzdenmiş aynı şekilde şuanda da her durumda haksız olduğumu söylediklerinde panik atak geçirme sebebim oluyor bunu anlatmak istedim içimi dökmek için okuyanlara teşekkür ederimm
Bugün psikologum bana öyle bir şey söyledi ki aydınlanma yaşadım?
Cevapla