Merhaba arkadaşlar sürekli herşeye gülen ve dikkatsiz biriyim bu yaşımda çocuk gibi olmam normal mi?

24 yaşındayım sürekli herşeye gülesim geliyor ama kendimi bildim bileli böyleyim bide dikkatsizim çabuk sıkılıyorum yaşım büyük ama hala çocuk gibiyim benden küçükler bile benden ciddiler herkes herşeyi ciddiye alıyor ben alamıyorum niyeyse

Güncellemeler
1 yıl
Bide yaşıtlarıma bakıyorum her hatamı akıllarında tutuyorlar tartışma çıkarıyorlar falan ben hiçbirşeyi aklımda tutamıyorum tartışmak falan çok saçma geliyor
Merhaba arkadaşlar sürekli herşeye gülen ve dikkatsiz biriyim bu yaşımda çocuk gibi olmam normal mi?
Cevapla