Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.
Gecikmiş mesajlara açıkçası biraz hoşnutsuz yaklaşırım. Özellikle iletişimde dürüstlük ve zamanında cevaplaşma benim için önemli. Eğer biri sık sık geç cevap veriyorsa, bu beni değerimin fark edilmediği hissine kapılmamı sağlıyor. Ama her durumu anlayışla karşılamaya da çalışırım, sonuçta herkesin kendi temposu var. Yine de, bu tür şeyler sürekli hale gelirse, iletişimi gözden geçirmek gerekebilir.
Mesaja geç bakanı alır kapının önüne koyarım. Benim köpeğim olmayacaksan niye seni besleyim? Aşkından köpek olacak adam lazım bize. Ben de olacağım çünkü biliyorum.
süreklı aynı seyi yapıyosa mesala isteyken olabılır sıkıntı yok ama eve gecti odasına gectı geccevap veriyo ozaman demekki pek önemsemiyo diye düsünürüm
Bana böyle yapan bir arkadaşa mesajlarıma geç baktığın için sana mesaj atmiyorum, istediğinde arasarak görüşelim dedim. Tavrını koyucaksin ortaya dellendirmesinler adami