Duygularımız mı kapatıldı, biz mi görmemeyi seçtik?

Duygusuz robotlara dönüşmedik mi sizce de?

Birbirinin kopyası, aynı karton yüzler
Birbirinin kopyası, aynı karton yüzler

Marketten yapılmış kalplerin gerçeklik isyanı gibi gülüşleri

Bir kahveye, tatlıya 200 lira verirken bir yoksula 5 lirayı çok görüyoruz. Bir bakışı, bir tebessümü, bir saniyelik ilgiyi... Merhamet demiyorum bile insaniyet..

Biraz insan olsak, halden anlasak elinden tutsak. Para vermesek mesela ama dinlesek. Ona insan olduğu için değer versek. Mesleği sosyal statüsü ne olursa olsun onun da bizim gibi olduğunu hissettirsek...

#dünümışıktı

Duygularımız mı kapatıldı, biz mi görmemeyi seçtik?
Cevapla