Zaten öleceğiz diye hiçbir şey yapmamak doğru mu?

kıyamet yakın tayfa beni aşırı geriyor.
Bi şeyden bahsediyoruz hemen "zaten kıyamet kopacah" zaten bu hayat geçici asıl olan öteqi dünyağ?
Zaten öleceğiz diye hiçbir şey yapmamak doğru mu?
Zaten öleceğiz diye hiçbir şey yapmamak doğru mu?
Cevapla