Bir erkek bir kizi neden sinir eder ve kizin sinir oldugunu anladigi halde niye güler hosuna gider bu durum?

Bir arkadasim var (erkek) biz ayni is yerinde calisiyoruz. Ve cok iyi anlasiyoruz. Bi kiz var onun patronu kizla bi ilgisi yok ama kizin ona ilgisi var. Ve. Ona işte şaka yaparak hani vurguluyorum böyle bazı şeylerden şüphelendiğimi falan. Ama o da gülerek saçmalama sanki onun aramda bir şey varmış gibi konuşuyorsun diye cevap verdi bana. Ama hani bana pek inandırıcı gelmedi. Ben de şuna sinirleniyorum hani güvensin bana istiyorum ve... öyle bir şey varsa neden bana anlatmıyor? Bunu... Bunu anlamıyordum Kendisi bana günlük yazıyor Şu an tatiledim demin yine yazdi. Resimle ilgili konu acildi sonra Biraz lafı vurdum. Ama bana düzgün cevap vermiyor gülüyor bu durum hosuna asiri g gidiyor asiri belli ama ben komik bulmuyorum. Amacı ne? Ona mesaj olarak ne yazmaliyim geri cevap olarak onu kiskandigimi düsünmesin diye

Bir erkek bir kizi neden sinir eder ve kizin sinir oldugunu anladigi halde niye güler hosuna gider bu durum?
Cevapla