Peygamberler ve Sahabiler ırkçılık yapmadı din için çalıştı, o yüzden onları sadece Arap olarak görmüyoruz ama bu inananlar için tabii. Türk ismi ben de severim, mesela benim adım Türk kökenli. Evladım olursa iki isim koymak isterim
Benim ismimde arap ismi sence bizmi ırkçılık yapıyoruz bütün arap isimlerini sadece biz türkler kullanıyoruz ama onlar bitane Türk ismi koymuyor çocuklarına isimleri kutsal gibi görmekten vazmı geçsek acaba
Biz bunları Arap ismi olarak görmüyoruz. Yeni nesil Arap isimleri var mesela Asel Arapça bal demek sadece kulağa hoş geldiği için koyuyorlar veya Farsça isimler. Tabii herkesin kendi evladı bir şey diyemem. Benim diğer adım Farsça kökenli, dedemin adı diye koymuşlar. Mesela selçuklu sultanlarının isim anlayışı çok hoşuma gidiyor, Muhammed Alparlan gibi
Bence herkes düşman değil seven de var sevmeyen de var normal bunlar. Ama Sonuçta sınırlar çizilmiş herkes kendi sınırı içindekini düşünüyor. Biz bütün insanlığı düşünüyoruz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben tek isim seviyorum ve ismimden memnunum ama 2. bir isim seçecek olsam Türkçe kökenli bir isim seçerdim
Bu arada ismin ile nick name’in baya uyumluymuş yeni fark ettim düşününce 🫠🤗
Benim iki adım var zaten ama sonuçta ben seçmedim 😅
😂
İkinci ismimde türk ismi olurdu arap değilim niye onların ismini taşıyorumki onlar hiç türk ismi koymuyorlar biz enamiyiz
Peygamberler ve Sahabiler ırkçılık yapmadı din için çalıştı, o yüzden onları sadece Arap olarak görmüyoruz ama bu inananlar için tabii. Türk ismi ben de severim, mesela benim adım Türk kökenli. Evladım olursa iki isim koymak isterim
Benim ismimde arap ismi sence bizmi ırkçılık yapıyoruz bütün arap isimlerini sadece biz türkler kullanıyoruz ama onlar bitane Türk ismi koymuyor çocuklarına isimleri kutsal gibi görmekten vazmı geçsek acaba
Biz bunları Arap ismi olarak görmüyoruz. Yeni nesil Arap isimleri var mesela Asel Arapça bal demek sadece kulağa hoş geldiği için koyuyorlar veya Farsça isimler. Tabii herkesin kendi evladı bir şey diyemem. Benim diğer adım Farsça kökenli, dedemin adı diye koymuşlar. Mesela selçuklu sultanlarının isim anlayışı çok hoşuma gidiyor, Muhammed Alparlan gibi
Aslında maksat türklüğü unutturmak
Kimin amacı?
Türk ırkı en eski ırktır ve bütün dünya düşmandır atalarımız sağolsun dünyayı dize getirdiği için ama şimdi öyle mi değil yokediliyoruz maalesef
En eski ırk mı bilmem ama iyi ki Türküm
En eski ırk metehandan bu yana çin seddini türklerden korkusuna yaptılar çinler
Onu biliyorum ya
Sümerler var mesela eski ırk olarak
Herşeyi herkes biliyor özellikle düşmanlar da biliyor
Bence herkes düşman değil seven de var sevmeyen de var normal bunlar. Ama Sonuçta sınırlar çizilmiş herkes kendi sınırı içindekini düşünüyor. Biz bütün insanlığı düşünüyoruz
Senin dünyadan haberin yok türkün türkten başka dostu yoktur nokta
Pakistan var, bizi abi gibi seviyorlar. Kurtuluş savaşında da altın yolladılar, o zamanlar Hint Müslümanları diye geçiyordu.
Zamanında iyilik yapmışızdır o yüzden dir
Bilmiyorum ama bizi severler, çok video gördüm, Türk gördüklerinde yüzleri gülüyor. Bence onlara haksızlık ediyoruz
Ona bakarsan güney Kore Japonya da dost bize bize dost olmayan araplar
Vallahi bilmiyorum Kemalettincim.
Ben sana seçerim istersen
Ebu Bekir daha iyi bence
Leyla
Çok güzel bir isim