Kişilik & Karakter Konuşurken aralara küfür sıkıştırır mısınız yoksa normal misiniz? ZMRAnınbiri Takip Et Xper 1 Yaş: 100 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Bazı cümlelerin sonuna o küfürleri iliştirmeyince etkisi anlaşılmıyor sanki !Size de öyle mi yoksa normal misiniz? Konuşurken aralara küfür sıkıştırır mısınız yoksa normal misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. küfür etmem 0 0 Yorumla
Psikoavukatt Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 302 cevap paylaştı. Adanalı olarak otomatik geliyor bazen :) 0 0 Yorumla
whysosreious Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı. Ne anlation aq 0 0 Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı. Bazen evet 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
küfür etmem
En ufak argo dahi kullanmadım bu yaşıma kadar
Adanalı olarak otomatik geliyor bazen :)
Hayır sevmiyom , edenide sevmem
Ne anlation aq
Bazen evet