18 yaşındayım hırçınlığımı ve agresifliğimi nasıl yenerim?

şu an tabi biraz belki ergenlik de olabilir ama geçmişte yaşadığım şeyler yüzünden çok asi bı insanım mesela ben küçükken ablamla aramızda bir yas var babam hep ablama sen niye bunu hiç dövmüyorsun en ufak bir şey de köşeye sıkıştır derdi o yüzden daha da kavgacı oldum annem çok dedikodu yapar ama yapmıyorum der anneme biri hakkında bı gercegi söylesem asi sin kimse seni sevmez bak kim alır seni evde diye konuşunca daha da asiliğim artıyor ablam herkese iyi davranıyor bana gelince ayakkabımı yavaş giysem bile o kadar konuşuyorki basım ağrıyor ben of tamam sus falan diyince hemen kavgacı oluyorum banyoya ben giricem diyorum sonra ben gidicektim diye anneme ağlıyor annemde gelip asisin insanları kışkırtıyor sun girsin işte o söylemiş falan diyor ama ilk ben söyledim bu ufak örneklerdi ama gün içinde bir sürü oluyor ve artık çok yoruldum

18 yaşındayım hırçınlığımı ve agresifliğimi nasıl yenerim?
Cevapla