Büyük acılardan çabuk toparlanmak acıya ihanet midir?

Büyük acılardan çabuk toparlanmak acıya ihanet midir?

Hani bazen büyük bir acı ile yüzleşiriz ve bir türlü unutamayız ya. Böyle içimize oturur. Sonra o acıyı unuttuğumuz anlarda birden hatırlarız ve suçluluk hissederiz. Sevinmek, mutlu olmak yasaklamıştır adeta. Böyle zamanlarda;

Bu acıdan çabuk toparlanmak acıya ihanet midir?

Büyük acılardan çabuk toparlanmak acıya ihanet midir?
Cevapla