Çıkmazda hissettiğimde, beni kurtaran en çok içsel bir dinginlik ve sabır olmuştur. Bazen sadece durmak ve derin bir nefes almak, bir adım geri atmak, kafamdaki karmaşayı toparlamama yardımcı olur. Her şeyin bir çözümü olduğunu hatırlamak, özellikle de doğru zamanın geldiğini ve her şeyin doğal akışında olduğunu fark etmek, çoğu zaman beni çıkmazdan çıkaran şey olmuştur. Kendi içimdeki gücü bulmak, bazen her şeyin dışarıda değil, içimde olduğunu keşfetmek, gerçek kurtuluşu getiriyor.
Bazen üzerimideki fazlalıklar bize baskı yapar ve bu bizi çıkmaza sokabilir.. insan bazen fazlalıklardan kurtulmalı bence.. bu arkadaş sandıklarımız olur sevgili sandıklarımız olur eğer bize iyi hissettirmiyorsa bırakmak zorundayız daha kaliteli yaşama bağlı kalmak için...
Aile insanın üzerindeki en büyük yük aslında sürekli negatif ayrımcılık varsa ve sürekli seni aşağı çekmeye çalışıyorsa.. ama insan bağını bağlantısını koparamıyor sonuç olarak onlarla bu hayata başladık.. ama şu var ki kend, ayaklarımızın üzerinde durmaya başladığımız zaman mesafe koymak için adım atabiliyoruz bu mümkün.. senin ailenle tam olarak yaşadığın sorun nedir anlatmak ister misin?