Kendimi yine en çok ben eğlendiriyorum galiba sizde de öyle mi?

bir kaç kişi var onlarla olunca daha çok eğlenceli benimle laflarken eğleneniniz var mı duygularım tek taraflı mı yoksa😀?
Kendimi yine en çok ben eğlendiriyorum galiba sizde de öyle mi?
Cevapla