Dün gece kardan sonra çekmiştim yağarken yetişemedim 🥰🥰 çok güzel ♥️


Musmutlu hafta sonları ❣️
Dün gece kardan sonra çekmiştim yağarken yetişemedim 🥰🥰 çok güzel ♥️


Musmutlu hafta sonları ❣️
Harika görünüyor canım , bende gece izledim kar yağışıni elime aldım çayimı sigaramı çıktım balkona Gökyüzünü o kar tanelerinin düşüşünü izlemek insana huzur veriyor
💞😍🥰
Çok güzel görünüyor, bizim buranın manzarası çok kötü kaç senedir doğru düzgün karda yağmıyor. Ah ah en güzel mevsim kış lakin kar olmadan kışın anlamı yok maalesef.
😇😇
Evet çok güzel 🫠🥰 bu da benden

❣️💕
Cevap
29Cevap
Ne güzel manzara. Biz senelerdir Ankara 'da kar görmeye hasretiz
Çok güzel manzara gerçekten de :)
❣️
<3

Çok Yağmamış
Eee baktım yani burdaki mesaj ne ola acaba😆 var bi manzara ne olmuş yani ne demeye çalışıyorsun onca insana😅
Offf harika buraya doğru bakıp karşısında kahve içiicen 🥰🙏
Afiyet olsun canım🥰🙏
Ahhh keşkem keşkem mmmm🥰
İlgimi çekerse bakarım.
Ayırlı akşamlar be ablam. ♥️🥰
Çok güzelmiş canısı keyifli mutlu huzurlu pazarlar diliyorum 😊🦋✨️❣️
Tabi sizin memlekete nadiren yağdığı için size eğlence canım😁 Hele bir de buralara sor 😁
Evet güzel görünüyor ama bir İstanbul değil ama sen çektiğin için güzel ne haber
Antep i böyle düşünmemiştim ben ya :// nerede toprak damlar falan
Oo maşallah harika görünüyor. Rabbim tez zamanda bize de nasip etsin.
Evet çok güzel bir kare olmuş.
Manzara niyetine senin profil resmine baksam olur mu
Hadi ama lütfen
Antep enson 2012 geldim sevdiğim tekşey mehur kebabcı oldu kzjsks
Çok güzel bir manzara elektrik gitse her şeyi bozacak😅
Baktım evet güzel diyorum 😃
nerenin gecesi
geceleri çatılarda mı geziyon sen 😀
dikkat et lazımsın bana 😀 çok güzel manzaraymıs
😍😊
Çok güzel maşallah 🌨️❄️❤️
Çok güzel bir kardan adam ataydın ortaya 😅
Dolunay nerede 🤔
Akşam ben sana denizi atayım 😋
Geceleri hep güzeldir
🤣🤣🤣🤣 tamam tamam sensin
Evet uçaktan seyretmek süper oluyor
Muhteşem görünüyor 🙈
🥰
Evet güzel olduğu doğru
Soğuk ve ürkütücü doğrusu
Evet güzelmiş🫠
Güzel manzara kar ile
Evet oldukça hoş bir manzara 👍🏽
Burada yüksek yerlerde yağdı. Şehiriçinde yok
Çoksell 😂👌
Çok güzel 🤌❤️🔥
Manzara iyimiş
Rica ederim
Bizede bi yağsa❄️😕
Tabii bakarım..
Hemen nicname yazsaydın 😂
Manzara nerde?
Ner kız bura
Manzara beton bir manzara yok yani
Çok güzel gerçekten.
İstanbul mu orası
Güzel gözüküyor
Baktık memnun olduk üç evet ile uğurluyoruz
Işık kirliliğinden başka bişey göremiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?