25 yaşına kadar hiçbir şey yasamamis insan çok mu geç kalmıştır?

Ben 25 yaşındayım hatta martta 26ya giricem son 10 senem depresyon ile geçti. Günlerimin aynı geçtiği çok olmuştur. Lise uni açıktan okudum , bir ara arkadaşım bile yoktu. Çocukluğumu iyi yaşayamadığım gibi gençliğimi de yaşayamadım. Doğru düzgün gezemedim , keyif alamadım vs daha bir çok sey. Ama şimdi depresyondan çıkıyorum ve iş buldum. Sizce herseyi yasamak için çok mu geç kaldım. 26yim ama inanın 20 mentalindeyim..

25 yaşına kadar hiçbir şey yasamamis insan çok mu geç kalmıştır?
Cevapla