Dışardan çok soğuk biriyim bununla nasıl başa çıkabilirim?

Soğuk biriyim bazıları çok soğuk oldugun için yaklasamiyoruz diyolar ama normalde öyle değilim yakın olduklarima karşı sıcak biriyim diyolar offf bilemedim
Güncellemeler
1 yıl
Bu nasıl yazıdır allahimm
Dışardan çok soğuk biriyim bununla nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla