Yarışır aslında ama aşırı özgüvensiz olanlar çok zor. Psikolojik olarak destek görmeleri gerek.

Yarışır aslında ama aşırı özgüvensiz olanlar çok zor. Psikolojik olarak destek görmeleri gerek.

Özgüvenin arkasını doldurabilecek insanlar tercihim. Insanın kendini sevmesiyle ukala bir özgüven zaten karıştırılmamalı. Gereksiz yere ego yapan hiç kendine dönüp bakmayan bir sürü kadın ve erkek var
Açıkçası, hem aşırı özgüvenli hem de aşırı özgüvensiz insanlar farklı şekillerde itici gelebilir çünkü her iki uç da dengeden uzaklığın bir göstergesidir. Aşırı özgüvenli bir kişi genellikle kibirli ya da başkalarını değersiz hissettiren bir izlenim yaratabilir. Özgüvenin dengede olmadığı her durumda insanlarla bağ kurmak zorlaşır. Özgüvensiz insanlar ise bazen farkında olmadan çevrelerindekilere sürekli kendini onaylatma ihtiyacı hissettirebilir. Herkesin bu tür dengelerde bir geçmişi ve farklı motivasyonları var. Belki özgüvensizlik travmalardan gelirken, aşırı özgüven savunma mekanizması olabilir. Biraz empatiyle bu noktaları daha iyi anlamak mümkün. Önemli olan, iletişimde şefkati koruyarak orta yolu bulmaya çalışmak.
Kimseyi aşşagılamak istemiyorum 😀
Teşekkür ederim
Cevap
8Cevap
öz güvensiz insanlar daha itici benim için..
Her şeyin ama her şeyin "aşırısı" iticidir.
Yarışır ama aşırı öz güvenlide ego varsa o iticidir
Aşırı özgüvensiz insanlar daha itici
Özgüvensiz olanlarla uğraşmam
İkiside bu hayatta her şey ölçüsünde olmalı
Aşırı özgüvenli olanlar
Al birini vur ötekine desem
Özgüvensizler
Özgüvensiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?