Gizli Üye(36-45)1 yılOnlar kral sen kraliçe , masallar ülkesi peh
148 Yorumla
Soran1 yılKral ve kraliçeler sadece masallarda olmaz. Olmadı da
Cevap sahibi1 yılBi cevapta kızın övdüğü adamın kim olduğunu sormuşsun , sizde biraz hakim olabilseniz
Soran1 yılKeşke yazının hepsini okusaydın. Merak ettiğim için sordugumu söyledim. Takip bile atmam diye de belirttim. Her şeyi yarım yamalak işinize geldiği gibi anlayınca gerçekler degismiyo
Cevap sahibi1 yılBen senin yaptığını normal buluyorum ve bende kadınları merak etmemi onlarla ilgilenmemi normal buluyorum. Çok kasmaya gerek yok , kral olma derdim yok
Soran1 yılBen anormal bişey yapmadım zaten. Sadece merak edip sordum.
Cevap sahibi1 yılPeki tatlım sen kazandın , karşı cinsler birbiriyle ilgilenebilir , bende seninle ilgileniyor olabilirim
Soran1 yılEvet ama ben herkese yüz vermem
Cevap sahibi1 yılDemek zor birisin , zor olanı çözmek benim işim … Ercüment Çözer
Soran1 yılBöyle şeylerle uğraşmak için yaşın fazla büyük değil mi amca
Cevap sahibi1 yıl😂😂 peki öyle olsun yiyen , sen bilirsin
Soran1 yılAynen amca
Cevap sahibi1 yılİllaki seninde teyze olacağım vakitleri göreceğiz
Soran1 yılSen göremezsin muhtemelen 😂
Cevap sahibi1 yılSen 10 yaşındasın herhalde
Cevap sahibi1 yılKadınlar 35 deyince fıs olur , bakan bulamaz , bana şimdi hikaye yapma
Soran1 yılYok 25 im de şu dk dan sonra benimle ilgili hiçbir konuda haber alamayacağın için
Cevap sahibi1 yılNeyse , iyi sen teyze değil , ölene kadar çıtır kalırsın umarım , keyfli günler
Cevap sahibi1 yılBy by 👋
Soran1 yılNeyi bulamazmisim anlamadım?
Soran1 yılAlınma ben amca hepimiz yaşlanicaz eyvallah ona lafım yok ama benim yaşıma da yurumezsin yani
Soran1 yılSenin yaş kaç
Cevap sahibi1 yılBilmiyorum yaşını
Cevap sahibi1 yılBen parası olunca 55 -60 yaşındakilerin 20-25 yaşındaki kızlarla devam ettiğini gördüm
Cevap sahibi1 yılBen 38 im ,
Cevap sahibi1 yılDaha senin göreceğin çok bahar var , ama dikkat et , zaman kötü
Soran1 yılO kızların ucuzluğu benim problemim mi sence?
Cevap sahibi1 yılDeğil tabi , Erkeklerde pek ucuz ya da pahalıya bakmıyor , güzel ve çekici olsun yeter diyor geneli
Soran1 yılO da ucuz erkeklerin problemi demek ki
Cevap sahibi1 yılBu yaşta bu kadar analiz yapman iyi , sezilerin iyi görünüyor, umarım seni üzemeyecek biri çıkar karşına
Soran1 yılTeşekkür ederim inşallah senin de. Hiç evlenmedin sanırım
Cevap sahibi1 yılEvlendim ayrıldım , pek kadınlara güvenemiyorum artık.
Soran1 yılAnladım. Sen yine de peşin hükümlü olma abi. Senin de hakkında hayırlısı olsun
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim.
Cevap sahibi1 yılBu kez olursa biri çok fazla anlam yüklemeyeceğim , fazla değer verince iş raydan çıkıyor , anamı ağlattı
Soran1 yılHak edene hak ettiği karar değer ver. Hak etmiyorsa hiç hayatına alma ama hak ediyorsa da o değeri sonuna kadar ver. Ben böyle düşünüyorum. Başkalarına hak etmediği kadar değer verip hüsrana uğrayıp da sonra hak eden insanları bundan mahrum bırakmak adil degil
Cevap sahibi1 yılEvet , doğru insan mı diyorsun , tanımak için 15 yıl geçiyor , onca yıl. Gelde şimdi yeni birine güven
Soran1 yılBazen aylar bile yeter tanımak için. Bazense yıllar yetmez. Değişir
Cevap sahibi1 yılAldatma filan yok , ama asilik dik başlılık , benimle kılıç çekip erkek gibi savaşan biri ağzından çıkanlar bir duysaydın , neyse başını ağrıttım
Soran1 yılAsilik bende de var. Ama eşinle nasıl konuşman gerektiğine de dikkat edersin elbette
Cevap sahibi1 yılMerci , en iyi görüş seçmişsin
Soran1 yılRica ederim
Cevap sahibi1 yılUyudun mu
Soran1 yılEfendim?
Cevap sahibi1 yılBen uyumuşum
Soran1 yılNe diyecektin ki
Cevap sahibi1 yılYok
Cevap sahibi1 yılÖlesine yazdım
Soran1 yıltamam
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılsen gerekeni demişsin, üstüne ne denir ki
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u 1 yılben oluyorum o erkek. irade önemli
31 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle
- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılİrade meselesi sonuçta. İrade, akıl ve duygunun köprü noktası gibidir. Köprüye sahip çıkıyoruz her daim.
21 Yorumla
Soran1 yılAynennöyle
- Kişilik & Karakter konusunda 949 cevap paylaştı.
1 yılNefsini yönetebilen erkek adam olmayı başarmış kişi demektir çünkü nefsine hakim olabilen bir adam her şeye hakim olur.
13 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle öyle.
- 1 yıl
öyleyimdir
Soran1 yıl@Yalnızzİnsan ne güzel inşallah hep de öyle olursun
Gizli Üye(25-29)1 yılBuradan sadece bir tane öyle bi erkek tanıdım her konuştuğumda hayran kalıyorum kendisine 🧿
417 Yorumla
Soran1 yılKim ki o merak ettim
Cevap sahibi1 yılTanımazsın ya pek aktif değil
Soran1 yılNick ver cidden merak ettim
Cevap sahibi1 yılAhahaha veremem bana kızarr
Soran1 yılNiye ne alakası var niye kızsın sen nesi oluyorsun ki
Soran1 yılBişey yapmicam zaten takip bile göndermem sadece merak ettim
Cevap sahibi1 yılOnun hayatında önemli bi yerim var, benim için de o öyle veremem aşko aramızın bozulmasını istemiyorum
Soran1 yılPeki öyle olsun
Soran1 yılMuadilini bulursan haber et ama
Cevap sahibi1 yılAhahaha onun dışında tanıyacağımı sanmıyorum ama ederim yine de olursa
Soran1 yılYa öyle bir söyledin ki cidden kim merak ettim. Belki de taniyorumdur
Cevap sahibi1 yılAnıl diyeyim tanımazsın ama
Soran1 yılNick adı mı
Cevap sahibi1 yılBu kadar bilgiyi verdim başka yok
Soran1 yılCidden merak ettim ya
Cevap sahibi1 yılTanımıyorsun yapacak bir şey yok aşko ahahhaha
Soran1 yılTamam
Gizli Üye(18-24)1 yılKraldır ama yanlış anlaşılıyor😊
06 Yorumla- 1 yıl
Dayanabiliyorsan yeterince istemiyorsundur düz mantık
Cevap sahibi1 yıl@777manifest yok daha neler madonozlu köfteler kafaya bak🤣🤣
Soran1 yıl@777manifest aşırı saçmaladın. Sanırım bakire olmadığın için yaptığınız şeylere kılıf arıyorsunuz. Üzücü
Cevap sahibi1 yılYeter artık yanlış anlaşılmak istemiyorum 🤣🤣
- 1 yıl
Aynen kılıf
Soran1 yıl@777manifest evet kılıf
Gizli Üye(25-29)1 yılÖyleyim ama hiçte krallara layık bir hayat yaşamıyorum
19 Yorumla
Soran1 yılNasıl bir hayat yaşıyorsun
Cevap sahibi1 yılPek iyi sayılmaz
Soran1 yılMaddi manevi ne açıdan
Cevap sahibi1 yılManevi açıdan hep kötüydü maddi açıdan bu aralar kötü
Soran1 yılNeden öyle diyorsun ki
Cevap sahibi1 yılİyi mi diyeyim kötü işte
Soran1 yılKötü olan nedir işte bu kadar onu soruyorum
Cevap sahibi1 yılHak ettiğini düşündüğün hayatı yaşayamamak ne kadar çok çalışıp çabalasanda asla emeklerinin karşılığını alamamak kimse tarafından anlaşılamamak
Soran1 yılBiraz açar mısın konuyu? Ne için çabaladın da olmadı
Kimse melek değil insanları kutlamayin evlensin diye uğraşın
Bu duyguların bu kadar bastırılması doğru dehil017 Yorumla
Soran1 yılBen kimseye melek demedim ama olabildiğince evlenene kadar insanın kendini sakinmasi takdire şayan
Soran1 yılDert sadece para mı sence? Düzgün insan bulalım önce. Önüne gelenle evlenilmez
Soran1 yılKatılmıyorum. İrade diye bişey var
Soran1 yılO zaman evlenecek. Evlenemiyorsa da evet evlenene kadar kendini koruyacak. Gayet net
Soran1 yıl26 yaşındayım. Kendimi korudum çok şükür. Evlenmeyi bekliyorum ve hiç de pişman değilim. İyi ki de yapmamışım. Noktaaa
Soran1 yılGayet uygun bak ben pişmanlık duymuyorum ama yapanlar pişman oluyor vicdanen
Soran1 yılAlakası bile yok. Ben bakireyim ve benim gibi bakir olan bir erkekle evlenmek isterim. Erkektir yapar demem. Adam olsun iradesine hakim olsun derim
1 yılBende irade var mı bilmem ama bende imkan yok olsa her halde bende kendimi koruyamazdım
01 Yorumla
Soran1 yılÜzücü
@gunduzsadece seviyorumm
26 Yorumla
Soran1 yıl?
- 1 yıl
👏🤗👏🤗👏🤗👏
Soran1 yıl@Gündüzsadece hiçbir şey anlamadim
Soran1 yılTamam
- 1 yıl
Git başka postta konuş lan bu ne artistlik
1 yılİrade akıl ve zekâ ister. Karakter ister. Öyle erkekler ne acı ki çok az.
01 Yorumla
Soran1 yılMaalesef çok haklısın
- Kişilik & Karakter konusunda 574 cevap paylaştı.
1 yılÖyle bir erkek var mı?
11 Yorumla
Soran1 yılAz var ama var
Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Aynen devam etmeleri dileği ile.
11 Yorumla
Soran1 yılAmin
Gizli Üye(25-29)1 yılSen korunabiliyor musun
15 Yorumla
Soran1 yılEvet bakireyim ben
Soran1 yılNe alaka
Cevap sahibi1 yılMeraktan sordum
Soran1 yılSen yapiyosun galiba sorduğuna görr
Cevap sahibi1 yılHerkes yapar ya arada
- Kişilik & Karakter konusunda 408 cevap paylaştı.
1 yılBulabilene helal olsun
21 Yorumla- 1 yıl
Valla ben Varım aylar oldu evleneli halen daha bisey yapamadık hale bak saka gibi
- Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı.
1 yılefendiligin kitabini yazsinlar
20 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 472 cevap paylaştı.
1 yılZinadan korunan erkek mi var biz toplum olarak zina yapmak icin evini arabasini arsasini satan insanlar butunuyuz
02 Yorumla
Soran1 yılÖyle olanlara çok acıyorum haklısın ama herkes aynı değil
- 1 yıl
Mutlaka saygi duyarim isteyen istediği gibi yasayabilir
- Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı.
1 yılÖyle erkek kaldıysa helâl olsun
10 Yorumla
1 yılben ama böyle yaparak mallık mı yapıyom acaba tüm arklarım en az bir kızla beraber olmuş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl32 yaşına kadar bakir kaldım 8 ay oldu evleneli halen daha bisey yapamadık hale bak saka gibi
01 Yorumla
Soran1 yılAbicim hasta mısın her yere aynı şeyleri yazıp duruyorsun? Destek alın o zaman terapist diye bisey var. Her şeyin çözümü var
Bilmem ne düşuneyim
13 Yorumla
Soran1 yılBen sordum
Soran1 yılŞüphesiz
Kaldımı
129 Yorumla
Soran1 yılAz da olsa var çok şükür.
Soran1 yılKesinlikle
Soran1 yılMaalesef
Soran1 yılEvet
Soran1 yılEvet.
Soran1 yılNeden sordun
Soran1 yılMuhabbet etmek istemiyorum
Soran1 yılBenim soruma düzgün cevap da vermemişsiniz
Soran1 yılAbicim ne diyosun
Soran1 yılYukarı çık bir sorduğum soruya bak önce ona cevap ver bi
Soran1 yılHa pardon cevaplamissin kusura bakma
Soran1 yıl👍🏻
Soran1 yılTeşekkürler
Soran1 yıl:)
Soran1 yılEvlenmeyi düşünmem için birini sevmem gerekir. Seversem elbette
Soran1 yılAmin hepimize
1 yılTacımı alabilir miyim
12 Yorumla
Soran1 yılAlabilirsin buyrun
- 1 yıl
Kraliçesiz krallığı napayım
Zaten o erkeğin burada işi ne
014 Yorumla
Soran1 yılNe alaka
Soran1 yılNe alaka ya ben bakireyim. Öpüşmüşlüğüm bile yok kimseyle. Siteyi nasıl kullandığınla alakali
Soran1 yılHerkesi kendiniz gibi zannediyorsunuz ya bravo
Soran1 yılBen zinadan bahsediyorum yalnız
Soran1 yılBilemiyorum ama giriyorsa da küçük zina olur. Nasıl yaptığına bağlı
Soran1 yılBenim kastettigim zina büyük zina
- 1 yıl
ikisi de kulağa çok edepsizce geliyor :Dburada çok cazip geliyor gerçekten. yani seni görmesine gerek yok bi erkeğin seni baştan çıkarma girişimleri için. ve sen bu mesajları okudukça istemsizce ıslanmaya başladığını farkedersin çünkü sana doğru yoğun bir ilgi var kaçınılmaz ıslaklık gelir. Küçük zina mı bu diyorsun, nasıl dersen öyledir eminim.
Soran1 yılKötü olduğu konusunda hemfikiriz zaten. Hiçbiri yapılmaması gereken şeyler
Soran1 yılİşte ne kadar uzak durursan o kadar kâr
Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Kararlı olmak en güzeli
10 YorumlaSeni çok merak ediyorum
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 599 cevap paylaştı.
1 yılelimiz var eşimiz olmasa da olur :D
00 Yorumla
1 yılÇok şükür iredeyim nefsime uymadım
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılDaha bakirim
126 Yorumla
Soran1 yılEvlenmeden yapmazsın inşallah
Cevap sahibi1 yıl28 yaş daha yapmadım yani çok zorlanıyorum ama tutuyorum inşallah. Bazen denk gelirse sexting flaan o kadr
Soran1 yılOnu da yapma. Kendini haramlardan ne kadar korursan o kadar iyi
Cevap sahibi1 yılZina tehlikesi olduğu için bunlar vacip sayılıyor. Zaten yapan da yok binde bir nerdeyse hiç
Soran1 yılVacip sayılan şey bu değil. Başkalarıyla yaptığın şey değil sen olayı çok yanlış anlamissin
Cevap sahibi1 yılKendini tatmin zaten vacip bu da doğru degil haklısın bende diyorum zaten kimse yok yani tip yok karizma yok kızlar gelmiyor bile istesem de yapamıyorum
Soran1 yılHa tip olsa istesen yapacaksın yani
Cevap sahibi1 yılOlmadığına göre düşünmenin manası yok. İstesem ilişkiye de girerim şu an bedava yapıyor muyum?
Cevap sahibi1 yılHazır yani her şey telefonuma bakar. Toplumdan yediğim baskı cabası bakir olduğum için
Soran1 yılBakir oldugun için kim sana baskı yapıyor ya
Cevap sahibi1 yılÇevre
Cevap sahibi1 yıl"milli" olmam için kaç kişi götürmek istiyor. Halk tabiri ile milli
Soran1 yılO beyinsiz arkadaşlarına söyle seninle iletişimi kessinler bence. Marifet değil bu. Allah'in s*laklari
Cevap sahibi1 yılBen arkadaş demedim benim arkadaşım yok. Akraba tanıdık abiler vs
Soran1 yılFark etmez bence onlara da mesafenin koy. Bunlar gibiler yüzünden ortalıkta adam kalmadı be
Soran1 yılBizim gibi temiz kızlar zina eden erkeklere bakmıyorlar haberin olsun. Tercihini ona göre yap
Cevap sahibi1 yılBenim durum çok farklı ben kendimi tatmini bile bırakmıştım bir ara sağlıksal sıkıntı başladı mecbur yapıyorum. Ama yaştan dolayı sanırım genel zamanlarda yüksek durumdayım. Sık yapıyorum nereye kadar bilmiyorum.
Soran1 yılSağlıksal sıkıntı dediğin ne
Cevap sahibi1 yılHanımefendi temiz kız kalmadı hani ben sanmıyorum. İkincisi ben atanamadım bir tane kız ıssiz bir adama da varmaz. Öncelik şart genel olarak evin var mı kaç TL maaş alıyorsun. Araban var mı duyduğum abartısız söylüyorum %99 bu şekilde. Şişme bebek ve evcil hayvan edinmek şu an masrafsiz ve üzmez
Cevap sahibi1 yılAkıntı sorunu abdestte sorun yaşıyordum.
Soran1 yılTemiz kız kalmadı diyemezsin. Ben zina yapmadım. İş konusunda haklısın işsiz güçsüz evlilik olmaz ama iyi bir işin olduktan sonra ev araba şart değil
Cevap sahibi1 yılBen derim duyduklarım ve gördüklerimden sonra. Sen istersen kategori dışında tut kendini kendin bilirsin.
Ev araba şart kiraya kimse gelmez çekmez de hayat gerçekleri acıdır. Issiz güçsüz eskilerde nasıl oluyordu peki. Erkek bir şekilde calisiyordu kadın da calisiyordu. Saygı ve geçimi birlikte yükleniyorlardi eski evlilikler yok. maalesef
Soran1 yılEskiden de işsiz güçsüz olmuyordu abicim kendini kandırma. Evi neyle geçindireceksin?
Cevap sahibi1 yılYazdığımı okursan bir...
Erkek nişanlı kaldığı süre boyunca zaten iş arıyordu iyi veya kötü bir yere giriyordu kız da giriyordu 2 maaş ile idare olunuyordu. Ayakta tutan sevgiydi.
Evde yatmayı kast etmiyorum zorluklara birlikte baş göstermek.
Cevap sahibi1 yılNeyin tartışması ki bu hayırlı akşamlar
Soran1 yılGüzel bir iş bulup cslisman evlenebilmen için yeterli diyorum. Sana da hayırlı akşamlar
kesinlikle kraldır
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı.
1 yılhelal olsun onlara
10 Yorumla
1 yılKralın dibidir Adamdır adaaammm.
10 YorumlaHelal olsun denir
22 Yorumla
Soran10 ay@Sözdemirr yorumlarda sulanma millete
burada ne işin var madem burası s eksting için kullaniliyo yüzde 95
01 Yorumla
Soran1 yılBen onun için kullanmıyorum. Farkındaysan insan gibi bir sürü soru var. Boş yapma ikile mq düşkünü senj
Kişilik & Karakter konusunda 391 cevap paylaştı. Adamdır
10 YorumlaNikahı basacağım erkek 😂
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 364 cevap paylaştı.
1 yılBravo diyorum.
00 Yorumla kadınların binde biri bile değmez buna.
01 Yorumla
Soran1 yılNe alaka? Bu degme meselesi değil.
Yok ole
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar