"Hayat sabah uyandığında aklına gelen ilk kişiden ibarettir , yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma" der Şair Ümit Yaşar Oğuzcan... Tek kelimeyle sevgisini çok güzel anlatmıştır şair, bizde böyle değil miyizdir akşam bir düşünce , sabah aynı düşünce, düşünce de düşünce tutturmuş gidiyoruz. Şair gibi ya bir fincan kahveye, ya ayracı düşmüş bir kitaba, ya cam kenarı bir otobüs koltuğuna, ya da canım mısın dediğimiz bir yaşam sebebi var her birimizin. En basitinden bugünde güneş doğdu, yaşamı sevmeyenler için buyur birde burdan yak ama bu bile yaşam için bir sebep.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kimse gelmez.
Kimse gelmiyor
Kimse
Ölmek
Yaşamın hâlâ bir amacı var o hâlde
Borçlu hissediyorum sanırım yinede ölmeye duyduğum arzuyu azaltmıyor
Ölüm bir tutku, geçebilecek bir şey değil.
Bana bu dünyadan kalan tek şey ölüm , daha doğrusu benim için yapabileceğim son şey bu
Yani kendiniz için yapabileceğiniz son bir hata olsun istiyorsunuz, iyimiş:)
Bir savaştan daha canlı çıkmak istemiyorum , kaybedecek birşeyim kalmadı ne dostlarım ne arkadaşlarım.
Bir çukur kazıp içine atlayarak ölümü beklemek istemiyorum , hala yapabiliyorken son bir kez savaşmak ve orada ölmek benim tek Arzum.
Yaşamakla ölmek arasında ince bir çizgi var.
Savaş meydanında en son kalan kişinin yapabileceği tek şey bu , dünyadaki son insan gibi...
Bir çukur kaz içine gir ve ölmeyi bekle , dışarda seni gömecek kimsenin olmaması ne acı verici...