
Fındık, ceviz yerken aklıma birden böyle ilginç bir soru geldi... Dedim acaba kim ne kadar sincap ya da kim ne kadar fındık kırdı...
Sincapların insanlarla benzerliklerinden önce biraz söz edelim yeşillik olsun...
#Sincaplar ileriye dönük düşünürüler, o nedenle de ceviz ve fındık stokunu yüksek tutarlar tabii fındık çok olmalı bol bol kırmak lazım değil mi
#hafızaları çok güçlüdür kendine asılanları da asla unutmazlar!
Pardon yapılanları diyecektim:))
#İletişim becerileri yüksektir, sevimliliğiyle göz doldurur.. rekabet etmeyi de severler..
#Biz nasıl ki marketlerden alışveriş yapıp, kilere dolduruyorsak onlar da doğadaki depolarına stoklama yaparlar..
Kırıntıların fazlalığı, oluşacak herhangi bir olumsuzluk halinde hemen oralara başvurarak günlük fındık kırma ihtiyacını giderirler. 😈
Evet şimdi sincapları da tanıdığımıza göre
Fındığımızı kırabiliriz, herkese benden bir avuç fındık fazla kırmayın havalar soğuk üşütürsün😀
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer