Ne kadar fındık stokladın? Gerçek bir sincap mısın, yoksa sadece çitliyorum mu diyorsun😈?

Kırdığınız fındıklar sizin olsun, bana kabuklarını verin semaver yakacağım 😈:
Kırdığınız fındıklar sizin olsun, bana kabuklarını verin semaver yakacağım 😈:

Fındık, ceviz yerken aklıma birden böyle ilginç bir soru geldi... Dedim acaba kim ne kadar sincap ya da kim ne kadar fındık kırdı...

Sincapların insanlarla benzerliklerinden önce biraz söz edelim yeşillik olsun...

#Sincaplar ileriye dönük düşünürüler, o nedenle de ceviz ve fındık stokunu yüksek tutarlar tabii fındık çok olmalı bol bol kırmak lazım değil mi

#hafızaları çok güçlüdür kendine asılanları da asla unutmazlar!

Pardon yapılanları diyecektim:))

#İletişim becerileri yüksektir, sevimliliğiyle göz doldurur.. rekabet etmeyi de severler..

#Biz nasıl ki marketlerden alışveriş yapıp, kilere dolduruyorsak onlar da doğadaki depolarına stoklama yaparlar..

Kırıntıların fazlalığı, oluşacak herhangi bir olumsuzluk halinde hemen oralara başvurarak günlük fındık kırma ihtiyacını giderirler. 😈

Evet şimdi sincapları da tanıdığımıza göre

Fındığımızı kırabiliriz, herkese benden bir avuç fındık fazla kırmayın havalar soğuk üşütürsün😀

Ne kadar fındık stokladın? Gerçek bir sincap mısın, yoksa sadece çitliyorum mu diyorsun😈?
Cevapla