Ben yasadim cok kotu bir sey aksam 9 da antrenmanim var 15 erkekle ayni salonda dovusuyorum saat 11.30 da antrenman bitiyo dus al yat saat 1 oluyo yatiyorum sonra, kiz bana “neden erken yattin ne yaptin orada?” Diyor ulan 15 tane erkekle ben ne yapabilirim, hani oraya gittigine inanmiyorum de diyemez cunku her gittigimde video atiyorum salondan. Toksik iliski yipratir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Ben yasadim cok kotu bir sey aksam 9 da antrenmanim var 15 erkekle ayni salonda dovusuyorum saat 11.30 da antrenman bitiyo dus al yat saat 1 oluyo yatiyorum sonra, kiz bana “neden erken yattin ne yaptin orada?” Diyor ulan 15 tane erkekle ben ne yapabilirim, hani oraya gittigine inanmiyorum de diyemez cunku her gittigimde video atiyorum salondan. Toksik iliski yipratir
Çıkartamam. Evli olunca bazı şeyleri yapamıyorsun engel oluyor sana evlilik.
Toksik ise mecbur çıkartıcan. Bu senin hayatın kimsenin mahvetmesine izin verme 😁
Şimdiye kadar sevdiğim tek erkeği toksik bir ilişkimiz olduğu için hayatımdan çıkarttım. Yani evet.
Böyle bir ilişki , ilişki olarak sevgi olarak görmüyorum
Toksik insanla hayat geçmez ki zor olsa da hayatımdan cikartirdim.
Toksik kadınları ilk hatasında sileceksin ama güzel bir g.. tü varsa ve cesursa her insan hata yapar
Evet ruhumu, kalbimi ve zihnimi yoruyorsa çıkartırım...
Toksik birini sevmeme ki beni en çok karakter etkiliyor
İvit, soğurum zaten hemen
Evet. Toksik kişi zararlıdır. Adı üstünde "Zehirli"
bir kerede. Uğraşamam
Bu beni tüketiyorsa çıkarırım..
Evet hiç düşünmeden çıkarırırm
Gözünün yaşına bakmam
Çıkarmıştım çıkarırım yine galiba
Acımam çıkartırım ruh sağlığım her şeyden önemli
Çıkartırım tahammülüm yok bişeye
Bana kötü geliyorsa gözümü kırpmadan
İlgisiz diye çıkarmıştım
Evet
Çıkarabilirim
Evet
Çıkarttım
Evet
Çıkarttım
Hepsini
Hayır
çıkardım.
Evet