Arkadaşlar genç erkek görünce çok kötü oluyorum bu yüzden dışarı çıkmak istemiyorum ne yapabilirim?

Ben 28 yaşında bekar bir kızım ne zaman dışarı çıksam dolmuşa binsem genç yakışıklı bir erkek gördümu içim gidiyor çok kötü oluyorum ya içimden de günaha girdim diye üzülüyorum ama elimde değil. Ozellikle 20 yaşların başında benden küçük erkeklerden çok hoslaniyom. Onlara atlamak istiyorum. Artik dışarı bile çıkmak istemiyorum bu yüzden. Ne yapabilirim? Ciddi bir şekilde soruyom. Cok kötüyüm. Ne önerirsiniz?

Arkadaşlar genç erkek görünce çok kötü oluyorum bu yüzden dışarı çıkmak istemiyorum ne yapabilirim?
Cevapla