İmtihan olmadığınız konular hakkında büyük konuşur musunuz?

Bu post büyük konuşmayı bırakmanız için bir hatırlatıcıdır. Dedikodu yapmak, yargılamak, yaftalamak için çok kısa bir ömrümüz var. Olabildiğince şükretmek lazım, anlayışlı olmak lazım 🙏🏻
İmtihan olmadığınız konular hakkında büyük konuşur musunuz?
İmtihan olmadığınız konular hakkında büyük konuşur musunuz?
Cevapla