Fazlasıyla vicdanlı, merhametli ve adaletli olmanın dezavantajı çok mudur?

Yıpratır mı insanı...
Güncellemeler
1 yıl
Bazen çok yoruluyorum gerçekten. Sonra bakıyorum benim üzüldüğüm taktığım duruma olaya bi başkası umursamıyor bile.. Ah bu ben🙄😳
Fazlasıyla vicdanlı, merhametli ve adaletli olmanın dezavantajı çok mudur?
Cevapla