Bir insanın iyi biri olmadığını kötü biri olduğunu nasıl anlarız?

Kişi kendinin iyi biri olmadığını, kötü biri olduğunu nasıl anlayacak? Ben iyi biriyim demiyorum, yapay olarak iyi olmayada çalışmıyorum ama doğru bulduğum şeyi yapıyorum.

Güncellemeler
1 yıl
Bu soruyu kendim için sordum aslında, bir insan iyi biri olup olmadığını nasıl anlayacak diye.
Güncellemeler
1 yıl
Nasıl biri olduğumu buraya yazmayacağım, insanlardan onay beklemiyorum sadece kendim anlamak istiyorum bunu.
Bir insanın iyi biri olmadığını kötü biri olduğunu nasıl anlarız?
Cevapla