
Zuhal Olcay dinlerken bunu düşündüm keşke çok eskilerde doğup yaşasaydım şimdiye konu kapanmış olurdu.

Zuhal Olcay dinlerken bunu düşündüm keşke çok eskilerde doğup yaşasaydım şimdiye konu kapanmış olurdu.
Bazı zamanlar evet. Çünkü kendi kuşağımda yaşıtlarımla hepsinde olmasa da kimisinde kendimi aynı olgunluk seviyesinde görmüyorum. Onlar kadar düz ve detaysız düşünmek bana göre değil.
Bazen bu soruyu herkes kendine soruyor olsa gerek eski insanlarin yaşayışlarina baktiginda bir kiyasa giriyoruz ve bunun neticesinde yanlis zaman diyorken belkide olmasi gerekenin icindeyiz ihtiraslar hep var yaşama dair...
Cevap
12Cevap
Düşünüyorum 🙄 dünyanın sonuna doğmuş gibiyiz
Evet yanlış zamanda yaşıyorum.
Hayır güzel bir 90'lar zamanını geçirdim. Bizim çocukluğumuzu şimdi ki çocuklar yaşayamıyor. Müzikler ayrı güzeldi. Hayat bambaşkaydı.
Evet aslında koca bir milenyum nesiller boyu bu dünyaya ait asla değildi çünkü tarih boyunca savaş suçları hep yaşanmıştı
Keşke taşı taşa sürtüp ateş yaksaydımda bu yav... klarla aynı dönemde yaşamasaydım diye bir laf var :)
Aynen öyle düşünüyorum 💯
ceske taş devrinde yaşasaydık. Tek derdimiz taş cilalamak olurdu 😂
Rahmetli dedem televizyon telefon icat edilince ah oğlum ah diye iç geçirerek erken doğmuşuz oğlum dedi bu günleri görse eminim oda bu sözü söylemezdi
Zuhal Olcay a asigim. Haluk Bilginer ne sansli herifsin.
Doğru zaman ne zamandi benim için bilmiyorum ki
Yazarın dediği gibi
“Yanlış çağda yaşamanın stresi içindeyim.”
Dünya gitgide kötüye gidiyor. insanlar kötü, çıkarcı, fırsatçı, menfaatçi, kötü niyetli, biraz daha erken doğmak isterdim
Kötünün iyisi diyelim.
Savaşın ortasında da doğabilirdik.
Tabikide ben bu çağın insanı olmak istemiyorum
Hissediyorum da doğru zamanı da kestiremiyorum
Evet sevmedim bu zamanı
Evet bunu düşündüğüm çok oluyor…
Tam zamanında doğmuşum bence
Evet düşünüyorum.
Bazen
Evet maalesef
ehhhh
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?