1 yılYaşından büyük gösterilmek, bazı insanlar için olumsuz bir durum gibi algılansa da, aslında bu durumun farklı bakış açılarıyla değerlendirilebileceğini düşünüyorum. Birçok kişi, yaşının üzerinde görünmeyi bir iltifat olarak alabilir. Bu, genellikle olgunluk, deneyim ve sorumluluk gibi olumlu özelliklerle ilişkilendirilebilir. Ancak, bazı insanlar için bu durum, gençlik ve dinamizmin kaybolduğunu hissetmek anlamına gelebilir. Benim için, önemli olan insanların kendilerini nasıl hissettiğidir. Eğer birisi yaşından büyük görünüyorsa ama içinde hala genç ve enerjik hissediyorsa, bu durumun çok da önemi kalmaz. Her yaşın kendine özgü güzellikleri ve zorlukları vardır. Belki de en önemli şey, kendine güvenmek ve yaşla ilgili toplumsal beklentilere takılmamaktır.🦋✨
15 Yorumla- 1 yıl
Evet miniğim hissettiğin yaş aslında laflar söylenir geçer. Güzel yazmışsın🩵🌸
- 1 yıl
Teşekkür ediyorum. 🩷🫶
- 1 yıl
Rica ederim💕💐
- 1 yıl
🥰🥰🌹🦋
- 1 yıl
💐💐💕
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 545 cevap paylaştı.
1 yılYaşım küçük olsa hoşuma bile gider ama şu an rahatsız eder tabii. Ama kimsenin samimiyetine inanmıyorum ya küçük gösteriyorsun diyen de var büyük gösteriyorsun diyen de
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Biscolatagirl, benim de başıma geldiği zamanlar olmuştu! Ama üzülmek yerine hemen durumu avantaja çevirdim. 😊 Yaşından büyük göstermek bazen olgunluk, karizma ya da çevren tarafından daha ciddiye alınmak gibi güzel anlamlar da taşıyabilir. İlk tepkin biraz üzülmek olsa da bence böyle yorumlamaya çalış. Ayrıca, cilt bakımına ve sağlığına dikkat ederek bu durumu dengede tutabilirsin. Mesela kış mevsimindeyiz, cildine ekstra nemlendirici takviyesi yapmak yaşlı görünüm riskini azaltabilir. Öz güvenin yerinde olsun, yaşından nasıl göründüğün değil, enerjin ve hissettiklerin önemli! 💃💄✨
12 Yorumla- 1 yıl
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı.
1 yılHayır çünkü yaş takıntım hiç yoktur , burada bazen yorumlarda teyze diyenler oluyor mesela çok gülüyorum 😂
513 Yorumla- 1 yıl
Ahaha ya bazıları uyuzluğuna diyor😂
- 1 yıl
Haha 🤣 Artık neyse işte @fesfs ile bizim hoşumuza gidiyor gülüyoruz 😂😆 birde bize evde kalmışsınız , demelerine bitiyorum 😂
- 1 yıl
Öyle yazınca efendim teyzesinin gülü 🌹 diyorum 😂
- 1 yıl
Ahahah ben aşk sorusu sorunca evlen de kurtulalım artık diyenler vardı😂😂😂Sanki kendime soruyorum gibi çok güldüm.😂
- 1 yıl
Haha 🤣🙈
- 1 yıl
Ay komediler kahkahalarla okuyorum😂😂😂
- 1 yıl
Buranın en keyif verici özelliği bu zaten canım yoksa ki burada vakit geçmez
- 1 yıl
Aynen mavişim katılıyorum. Güldüren tarafı ve hoş sohbetler sevimli kılan taraf🩵
- 1 yıl
👍👍👍❤️🌹🥰
- 1 yıl
🩵🩵🥰
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u 1 yılYaşım 48 olacak şükür küçük gösteriyorum. Büyük gösterseydim de takilmazdim kendimi seviyorum yaaa
13 Yorumla- 1 yıl
Evet ben sizi hatırlıyorum profilde gerçekten maşallah hem genç hem de güzelsiniz. Gözleriniz yeter🩵
- 1 yıl
Çok teşekkür ederim 🩵🌸
- 1 yıl
Rica ederim🌸🌸
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u 1 yılyaşımdan küçük dururum hep
17 Yorumla- 1 yıl
Sen 24 durmuyorsun evet eğer son halin böyle ise 20 21 derim komşum en fazla☺️☺️
- 1 yıl
pp resmim de yaşım 21 komşum ama şu an da da 20 gibi duruyorum ☺️☺️ :D
- 1 yıl
Hahaha ay pp fotosunu tutturmuşum gerçi yaş tahminim iyidir başka kişilerde de😅😅
Öyledir doğrudur maşallah🧿🧿 - 1 yıl
hislerin güçlü komşum 😂😂 teşekkürler 🌸
- 1 yıl
Ahaha evet o da var bir de yüz çizgileri biçimi vs. incelerim😅😅
Rica ederimm✨ - 1 yıl
😂🌸✨
- 1 yıl
☺️☺️💫
- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
1 yılHayır hoşuma gider gadası
14 Yorumla- 1 yıl
30 lu yaşlarda bunu diyorsan tebrikss sana😎
- 1 yıl
Ne demişler hayattan tat almayı bilmeli üzülüp kendimi bitirmek istemem
- 1 yıl
🥳🥳
- 1 yıl
❤️
- Kişilik & Karakter konusunda 814 cevap paylaştı.
1 yılMerhaba
Beni gören herkes yaşımdan küçük gösterdiğimi söyler, dur bi düşüneyim... şu an 28 yaşım var bana hep 19-21 yaş aralığında bir şey diyorlar o zaman 7-9 yaş daha az gösteriyorum demektir. Neysee)) Ama o söyleyenlere inanmıyorum çünkü öylesine iltifat ettiklerini düşünüyorum. Ama yaşımdan büyük gösterdiğimi söyleser de yine bir şey farketmez sonuçta hayat ve yaşam benim ne dediklerinden bana ne😂
Ama benim özel düşüncem ve davranışım şu yönde benden yaşça küçüklerle onlar yaşında, yaşça büyüklerle de onlar yaşında davranmak en iyisi. Çünkü daha çok işime gelir. Genelde işime gelen şeyleri önemserim diğer şeyler çok umurumda değil. Mesela 40 yaşlı biriyle 40 yaşında görünürsem ve öyle düşünürse bu benim için daha avantajlı. Bu bir nevi görünüşten ziyade düşüncelerini de her yaşta gösterebilmek önemlidir demektir
10 Yorumla
1 yıl18-19 yaşında gösterdiğimi söyleyenler oluyor. Biraz büyük göstersem sevinirdim ben 😅
36 Yorumla- 1 yıl
Sen ama 24 durmuyorsun cidden en fazla 20 21 derim. Geç yaş alacaksın bu avantaj💐😅
- 1 yıl
Allah'tan boyum uzun kısa olsaydı 15 derlerdi hepten😅😅
Avantaj evet ama 16 diyen bile oldu ben buna da sinir oluyorum ya 😅 - 1 yıl
Hahaha sen baby facesin peri bebek ondan demişlerdir🧚🏻♀️🧚🏻♀️maşallah🧿🧿
25 i bende daha tutturan olmadı hep altında dediler.😂 - 1 yıl
Oyy canım sana da maşallah🧿💗🧚🏻♀️
22 gösteriyorsun sen - 1 yıl
🌸🌸💐
Yaşımı gösteren biriyim bu yüzden de dış görünüş olarak da kendimi beğeniyorum. Ama yaşımdan büyük gösterdiğimi söyleseler benim için çok da etkileyici olmaz. Onların fikridir, saygı duyarım. Önemli olan ben kendimi kaç yaşında hissettiğimdir.
29 Yorumla- 1 yıl
20 li yaşlarda + 2 veya 3 atabilirler kabul ama 30 larda demesinler😅😅
- 1 yıl
Demezler demezler😅😅
- 1 yıl
Soru sahibesi olarak kahve de benden☕🤎😅
- 1 yıl
Evet Liloşum harika bir denkleşme oldu öyleyse🤎🦋🦋
- 1 yıl
🥰🥰
1 yılHayır.. 😅 Çünkü böyle bir şey mümkün değil.. Aksine 15 yaş kadar küçük gösteriyorum.. 😂😂
218 Yorumla- 1 yıl
Ooo maşallah değmesin🧿🧿
- 1 yıl
Teşekkür ederim.. 🥰 Kendimi övmeyi sevmem ama bazen teyze falan diyorlar sitede gülüp geçiyorum.. 😂😂 Görmüş olsalar onlar da söylediklerine pişman olacaklar.. 😂
- 1 yıl
Bencede sen öylesindir. Ben senin hep daha genç gösterdiğini düşünmüştüm hiç görmesem de. Görmesinler negatif enerjileri geçmesin öyle ise💐💐😂💕🧿
- 1 yıl
Ay teşekkür ederim.. ☺️🥰 Yok göremezler zaten de.. 😅 Kendimi teşhir edecek değilim.. Kimseye bir şey ispatlamak zorunda da değilim.. 😂
- 1 yıl
Aynen ahaha görseler de fake diye saldırırlar zaten buranın bitmeyen klişesi😅
- 1 yıl
Aynen aynen.. 😂😂 Ana benim fake fotoğrafla işim olmaz.. 🤣🤣
- 1 yıl
Eminim olmaz ama kıskançlıktan kesin derler ahahah😅Burada orjinali fake, fakeyi orjinal sanma gibi bir tezatlık var haaha😅😅
- 1 yıl
Ondan şüphem yok zaten.. @myblue2025 beni biliyor.. Şahitlerim de var.. 🤣🤣
- 1 yıl
Kim der benden büyük diye..😂 vallahi 20 anca gösteriyor..😍
- 1 yıl
@Myblue2025 @tatlikizzzz34🧿🧿
- 1 yıl
@Myblue2025 kuzum kendine haksızlık yapma ama.., 😍😅
- 1 yıl
Ben çirkinim bı kereee..😂
- 1 yıl
@Myblue2025 bunu yutturamazsın bana.. 😂😂
- 1 yıl
Ben niye kimseyi kandiramiyorum yahu..😂
- 1 yıl
@Myblue2025 herkesi kandırabilirsin ama beni asla.. 😂😂 Her gün fotoğrafını görmesem tamam diyeceğim.. 😂😂
- 1 yıl
En son ki çok haşin ama dimi..🤭
- 1 yıl
@Myblue2025 hı hı evet öyle.. 🤭😅
- 1 yıl
🤭🤭
1 yılSanmıyorum. Her insanın yaşlanma ve yaşadıkları birbirinden farklı. Kimisi umursamaz vurdumduymaz olur 50 yaşını 35 gösterir, kimisi gamlı ve kederli bir hayat sürmüştür 30 u 50 gösterir. Allah böyle şekillendirirken sağlıklıysam şükür ederdim sadece.
20 YorumlaBazen söylüyor insanlar. üzülme değilde illaki yaslanacaz kacamyiz gerçekler.. ama ömür gdio gozumn içine bak baka yaslaniyruz yüz hatlarimiz vücut yapılarımiz dunscelrimz hepsinin degisimine ve bitişine şahit oluyoruz kaçınılmaz sona yaklaşıyoruz. hiç bitmicek gibi davranıyoruz farkında olduğumuzda bazı anlar çok üzülüyorum 🥹🥹
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Beni reelde gören herkes 23 yaşlarında sanıyor ve hatta bazıları da daha küçük gösterdiğimi söylüyor ama burada takıntılı biri “Kart” deyince bir ayar olmadım değil 😂 Zaten kendisi de inanmıyordur bu dediklerine 😂
14 Yorumla- 1 yıl
Ahaah kart sesinden çatırdıyordur o😅😅
Evet sen 30 durmuyorsun en fazla 25 duruyorsun☺️ - 1 yıl
Rica ederimm Semih☺️✨
- Kişilik & Karakter konusunda 771 cevap paylaştı.
1 yılÜzülmem diyemem sonuçta görüntümün olduğumdan büyük görünmesini kimse istemez genel olarak disa bagimliyiz insanların ne dediği önemli maalesef iyi ya da kötü denilen şeylerden etkileniyoruz özgüvenin yerinde de olsa bir şekilde etkileniyorum etkilenmiyoeum diyen yalan soyler
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 426 cevap paylaştı.
1 yılhuy olarakta olgun olduğumu düşünüyorum ve dış grnş olrkta genelde öyle zannediyorlar 24 -25 ama sorun şu ki daha 20 ye girmedim some problems 2005 🙃 üzülmüyorum nötrüm ☺️
23 Yorumla- 1 yıl
Olgunluğun duruşuna yansımış demekki bu güzel☺️Aslında 20 li yaşlarda 3 4 yaş fazla denmesi çok kafaya takılacak durum da değil. Aşırı bir değişim olmuyor o kadar sene de☺️☺️
- 1 yıl
evet haklısın 😊
- 1 yıl
💛
- Kişilik & Karakter konusunda 314 cevap paylaştı.
1 yılHayır üzülmem ama genelde herkes farklı tahmin ediyor yaşımı tam tutturan da var daha küçük söyleyende ama genelde olduğum yaştan daha azını tahmin ederler.
13 Yorumla- 1 yıl
Bende de bilemiyorlar daha az hep😂
- 1 yıl
Ne güzel işte 30 larına gelince, 25 lerde gözükürsün:)
- 1 yıl
Umarım umarım😅
Üzülmem küçükte değilim zaten 😄
21 Yorumla- 1 yıl
😂😂
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Hep tersini söylerler. Ama söylense illa bı bozulur insan biz kadınlar fizik konusunda hassasiz malum:))
11 Yorumla- 1 yıl
Ahaha kesinlikle 😅
Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ah keşke boyumda kısa ondan ola bilir , bana hep küçük söylerler 20 yaş gösteriyorum iyi mi kötü mü bilemiycem.😄
15 Yorumla- 1 yıl
Süper geç yaşlanacaksın🌸🩵
- 1 yıl
Abla/teyze kelimeleri sende daha geç yankı bulacak🥳🥳
- 1 yıl
Ahaha sağol güzelim evet daha bilen olmadı hiç yaşımı😅🌸
Evet ya teyzeye bende üzülürdüm😅🥲
Coğrafya kaderdir, üzülmem.
Kendileri yorgunluktan zemini öperken, yeni başlamış gibi dimdik ayakta oluşumla da pek bir gurur duyarım.
11 Yorumla- 1 yıl
💪🏻
Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Hayır üzülmem ama kötü amaçlı söylenirse o zaman cevabını veririm tabi 😄
11 Yorumla- 1 yıl
Tabiki onda bende susamazdım😅😅
Gizli Üye(25-29)1 yılTam tersi bana herkes diyor ki sen çocuk gibisin vucudun zayıf birde minyon bir tip oldugumu söylüyorlar asıl buna çok üzülüyorum 😂1.57 olmak pişmanlıktır jajJsjkz
11 Yorumla- 1 yıl
Geç yaşlanırsın daha iyi desinler😅😅🧿
Üzülmem herhalde ama daha genç göründüğüm söylenirse mutlu olurum
12 Yorumla- 1 yıl
Biz en çok kadınlar bunu en iyi iltifatlardan biri olarak kabul ederiz😅💜
Huyum ve diksiyon olarak büyük yaş söylüyorlar biraz ve ben bundan mutluluk duyuyorum yaşım dış görünüşüm olarak minyon olduğum için küçük gösteriyorsun diyenlerde yok değil her şekilde ben kendim olduğum için mutluyum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.
1 yılHep söylerler takılmıyorum, olgunluk seviyemdendir.
12 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle mizacın duruşundan derler 🩵
- 1 yıl
Aynen öyle ❤️
- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılHiç söyleyen olmadı belki artık olur yaşlandık beya 😂😂
11 Yorumla- 1 yıl
Hangi yaşta hissettiysen o olursun deseler bile ancak laf😂🦋
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. 40 gösteriyon diyen oldu 😂 o anlık canım sıkıldı sadece 😂
16 Yorumla- 1 yıl
Yok 70 deseydin onlar da iyice abartmış😂
- 1 yıl
m 1 yıl@SAKİNkullanıcı ne tutmamış 😂
- 1 yıl
m 1 yıl@SAKİNkullanıcı bilmem 😂
Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Genelde küçük gösterdiğimi söylüyorlar sakallar filan gidince iyice yaş düşüyor hoş oluyor ama tersini söyleyince birisi bir düşünmeden edemiyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 512 cevap paylaştı.
1 yılBana söyleniyor ama üzülmüyorum 18 yaşındayım ama 1.92yim çalışırken askerden gittin geldin mi diye soranlar oldu abi ne askeri 18im diyorum maşallah diyorlar bence güzel bir şey
10 Yorumla Ben 21'im, daha da bunun üstüne çıkan olmadı :d 18 - 21 arası gidip geliyorum. Üzülürüm yaw hayırdır döverim ne demek daha büyük gösteriyorum, bizim zamanımızda olmuyordu ŞSAKDŞLFLDFA
15 Yorumla- 1 yıl
21 misin hahaahah
- 1 yıl
@vanellopevon Niye güldün alo iLSDAKİFD
- 1 yıl
Tuhafıma kaçtı
Hep sen guluyon - 1 yıl
@vanellopevon lskdafsdad hee okkee
- 1 yıl
Eyi
Isterdim duymak. Ama bende tam tersi. 35i. Ve 18lik cuku bamya kadar bebe bana ismen seslenip yasimi duyunca, aaa agbi ben sen hic oyle dusunmedim pağrrrdın sivufle
10 Yorumla
1 yılDaha önce başıma gelmedi böyle bir şey.. Çünkü yaşımdan büyük görünmüyorum.. Sanırım o duyguyu hiç tadamayacağım.. Söylense de çok bir şey hissetmem, ben kendimi biliyorumdur zaten..
10 Yorumla
1 yılmarket gidince güzel kasiyer kız gördümmü teyze abla diyorum benden küçük olmasına ragmen üzülüyor :)
20 Yorumla
1 yılYaşımdan çok çok küçük gösteriyorum ve çok memnunum tam tersi olsaydı herhalde kötü hissederdim
10 Yorumla
1 yılKardeşlerimin en küçüğü olmama rağmen bir çoğundan büyük görünüyorum.
Hiç üzülmüyorum, hayat herkese eşit davranmıyor.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılB*k yesinler kendileri sanki çok güzeller muşmula suratlılara mı kalmış benim kaç yaşında gösterdiğim
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılÜzülürüm. Ama hiç öyle söyleyen olmadı.19 yaşında sanıyorlar beni. yaşım geçtikçe tazelenmeye başladım neden böyle oldu bende anlamıyorum😂
10 Yorumla Bir kaç yaş büyük göründüğümü söylemelerini çok kafaya takmam.. Bazen insanın duruşu ve bakışı da olgunluk olarak yaş katabiliyor...
10 Yorumla
1 yılKaç yaşındayım ve kaç gösteriyorum.. buna göre değişir. 15 imde..18-20 mi gosteriyorum. 30 umda 35-40 mi? 50 yimde..55-60 mi?
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılÜzülürdüm tabiki neyseki küçük gösteriyorum şuana kadar herkes küçük gösterdiğimi söylerken sadece bi kişi büyük gösterdiğimi aöylemişti
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılGülerim gözler kaç numara diye sorarım 😂 küçük duruyorum
20 Yorumla
1 yılBen bu durumun tam tersini yaşıyorum desem 😂😂yakında 22 olacam ama beni yeni görenler 18-19 yaşında sanıyorlar.😂
Tabi bu durum şuanda biraz zoruma gidiyor ama yaş ilerledikçe beni daha genç göstereceğini düşündüğüm için mutlu olabiliyorum 😅00 Yorumla
1 yılYaşım küçük olduğunda evet ama yaşım büyüdüğünde hayır
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 422 cevap paylaştı.
1 yılHayir sevinirdim. Artık yaṣımda göstermek istiyorum çünkü.
10 Yorumla
1 yılTek tesellim küçük gösteriyor olmam şükürler olsun 😊
11 Yorumla- 1 yıl
@Bedenimsağ_amaruhum
Türbanlısın zaten, bişiy gözükmüyo ki
- Kişilik & Karakter konusunda 6,6b cevap paylaştı.
1 yılYaşım 41
Gösterdiğim 30
Hissettiğim 20
Geceleri çıkartırsak 10 :)10 Yorumla Bana hep diyorlar 35 gösteriyorsun diye üzülmüyorum biliyorum
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yok be niye üzüleyim ki. 🤦🏻♂️
Dünyada neler var neler
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılÜzülmem. Bunlar benim için kafaya takılacak konu değil.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 598 cevap paylaştı. Söyleyen olmadı hiç ama olsa üzülürdüm bir tıkk
10 Yorumla
1 yılHiç öyle değilim aksine tam tersi küçük duruyorum 23 yasindayim bana diyorlar 18
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 547 cevap paylaştı.
1 yılYooo normal saçlarımda beyazlar var normal yani
10 Yorumla
1 yılYani üzülürüm herhalde minyon tipli olduğum için öyle bir sıkıntım yok şükür
10 YorumlaHayat seni fena incitmiş demenin değişik versiyonu…
Takılmam10 YorumlaErkekler umursamaz, kadınlar olayı psikolojiye taşır doktora yapar.
10 YorumlaBuna dair bir hüzün duymam ve gerçekten göstermiyorum 😄 böyle demekle kendilerini aldatmoş olurlar
10 Yorumla
1 yılHayır bu pek bana söylenmez olduğumdan daha küçük gösterdiğim için
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hic oyle takintilarim olmadi valla sorun yok bu konuyla alakali😎
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 382 cevap paylaştı. Üzülecek bir durum yok, nasıl olsa yaşlanıyoruz.
10 Yorumla
1 yılBen sevineceğim artık. Çünkü hep yaşımdan küçük gösteriyorum. Alışveriş yaptığım fırındaki kadın al ablam dedi bana. Ulan sen benim küçük kardeşim yaşındasın. Ne ablamı. 40 yaşımda olduğumu bilse. :D Aylardır abi dediğim kişi benden küçük çıktı. Yolda gençler gördü. Fitness yaptığımdan abi fiziğin iyi kaç yaşındasın dediler. 40 dedim. İnanmadılar 27 falan sandık dediler. Yok dedim keşke 27 olsa.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 983 cevap paylaştı. 18 yaşında saclarkma ak düştü 32 yaşında hasta kapısında beklerken hepsi ben beyaz oldu hiç yaşımı yaşamadım hep büyük duruyorsun dediler baya yapıyorum devamlı
00 Yorumla
1 yılBazen kötü. 27 yaşım var 35 gösteriyorum. Yaşıt kızlarla sosyalleşme sevgili olma konusunda biraz engel oluyor ama ilginç bir şekilde daha aşağı yaşta 20 gibi yaşta kızlara çekici geliyor galiba sanırım bir dady dürtüsü var onların içinde 🤔
10 Yorumla- Devamını Gör (135)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 