"bana 'dunya senin etrafinda dönmüyor' dedin,
ya dönüyorsa?
'her seyi seni uzmek icin yapmiyorlar' dedin,
ya yapiyorlarsa?"
"bana 'dunya senin etrafinda dönmüyor' dedin,
ya dönüyorsa?
'her seyi seni uzmek icin yapmiyorlar' dedin,
ya yapiyorlarsa?"
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
egoistçe evet. ve saçma
yoo normal düşünce, ben doğmuş olmasaydım bunlara maruz kalmayacaktım yani benim varlığımla alakalı ehehe
dogru bi bakis acisi
Hayır degil bence kendini önemsemekle alakalı bi durum bu
dimi bence de oyle ama soylersem linc yerdim 😄
Oyle ya tabi niye linc yiyeceksin
Kesinlikle öyle, böyle düşünenlerin ben şahsen psikolojilerinin iyi durumda olduğunu düşünmüyorum.
Dünya benim için dönüyor , ben yoksam sizde yoksunuz 😂
e herhalde baska kim icin donecek 😄
Tabiki 😏😅
İlk günden deli olduğunu anlamıştım. Kaçın arkadaşlar bunun şeyi olsa hepimizi öper 😂😂
Şizofreni gibj
ben sizofrenim
Est
sanki bi tik
Olaya bakarım yani
Egoistce olabilir
Allah şifa versin