Yaptığım bir şey beğenilince tekrar yaptığım zaman severek ve isteyerek yapıyorum. Eğer tabii ki beğenilmediyse burun kıvırma olayı olduysa hiç içimden gelmiyor yapmak tekrardan. Yapıyorsam da zorla yapıyorum yani. Bir işi canı gönülden yapmak var bir de öylesine yapmak var. Canı gönülden yaptığın zaman yaptığın iş de düzenli oluyor yemek de yapıyorsan lezzetli oluyor.
Her insan emeğinin karşılığını görmek ister. Ruhu okşansın ister. Ben de isterim. Bu yüzden emek varsa her zaman ne olursa olsun takdir edip motive ederim. Eline sağlık, çok güzel bir tatlıdır ✌️