Sonuçta günümüzde bir erkeği sadece parası için, bir kadını da sadece güzelliği için seven; sevgisine sadakatsiz insan sayısı artmışken... Kıymet bilmeyen erkeklerin travması ne olabilir?

Sonuçta günümüzde bir erkeği sadece parası için, bir kadını da sadece güzelliği için seven; sevgisine sadakatsiz insan sayısı artmışken... Kıymet bilmeyen erkeklerin travması ne olabilir?

Çoğunluğun ağzında gevelediği lakin yutamadığı lokmadır sadakat.
İstenmeden verilmesi gereken, istense de verilmeyen, verilmediğinde de istenen ve verildiğinde kıymeti bilinmeyen -belki de tek- davranış biçimidir...
Evet, sadakat bir duygu değil; bir davranış biçimidir.
Vasopressin hormonu ile ilişkilidir. Bu hormon, adrenalin hormonu tarafından kolayca yok edilir yahut baskılanır.
Öyle ki; duyulan en ufak bir heyecanda, empatiyi ve vaatleri unutur kişi. Tıpkı korkunun cinsel dürtüleri bastırması yahut bir çay kaşığı Blue Curacao'nun koskoca bir bardak birayı yemyeşil yapması gibidir...
Fikrimce, kişinin geçmişinde ulaştığı doygunluk seviyesi ve mevcut yaşantısında var olan heyecan miktarı ile alakalıdır sadakat.
Şayet insanın hayatında yeteri kadar heyecanı, gerek kendi zevkleri, gerek birlikte olduğu kişiyle planladıkları yeni tecrübeler varsa; ihtiyaç duymaz bir başkasına.
Lakin rutin bir hayat yaşıyor ve yarın ne olacağını biliyorsa, sıradışı bir tecrübe onu cezbedebilir.
Aslında biliyor musunuz... Öyle kolay ki sadık olmak... Biraz saygı, biraz iletişim. Konuşmayı başarabilsek, 'Nasıl olsa...' diye başlayan cümlelerle şeytani fikirlerimize bahane aramazdı iç sesimiz.
Yine yeniden harika bir yorum... Evet o kadar doğru ki yazdıklarınız bu devirde sadakatli davranabilen insana denk gelebilmek büyük şans sayılır.
Galiba 'Ben basmazsam, başkalarının ayak izi olacak' fikrinden arınmak gerekiyor.
Bembeyaz karları izlemek de var oysa...
Mutluluk iki maçlık bir turnuvanın ödülüdür kanımca ve aşkın rövanşı da sadakattir.
İkisini de kazanan, kupayı alır...
Mükemmel ifade ettiniz 👏👏
Estağfurullah, inanın bu konuda berbatım.
Yalnızca birkaç kişiye kendimi ifade edebiliyorum.
Çünkü alışmaktan gelen bir güvenli alan var. Kişi o rahatlığın sarhoşluğuna kapıldı mı gözü detaylarda kalmıyor. Durumun geneli için tetikte kalmak için hiçbir sebebi yok.
Artık rahatlayabilir ve keyfine göre davranabilir.
Peki tetikleyecek bir unsur olsaydı?
Örneğin, kadında ya da erkekte bir soğuma ya da bırakmak istediğine dair bir önsezi? İşte o durumda hareket etmeye bir nedeni olacaktı. Çünkü istediği konfor artık kontrol alanının dışına çıkmakta. Yine ve yine bencilliğimizden gelen bir tavır. Çıkarımıza ters düşen durumda aktif oluyor.
O kadar doğru ki 👏
Cevap
19Cevap
çünkü onlarda o karakter yok
Kadın erkek farketmeksizin insan layık olmadığı bir şeyi üzerinde taşıyamıyor diyelim. Bilgi fazla gelirse kibir, haksız kazanç sağlanırsa görgüsüzlük, yani neyin fakiriyse onun zebginiymiş gibi davranıyor insanoğlu... Demek ki hak etmediği bir değer görülüyor ki ilişkide bu insan sadakatsiz olabiliyor diyelim 😇
Sadakat tek başına mutluluk için yetmiyor. Evde huzur, mutlulukta gerekli. Birbirine karşı anlayış da gerekli.
Travmadan değil cinsel açlıktan dolayı sevgi gördüğünü kullanmaya çalışır. Elde edebildiği her kadından üstün hisseder. Elde edemediği her kadının da peşinden koşar
Doğru
İnsan sahip olduğu veya ulaşabildiği şeye karşı fazla cüretkar davranıyor. Normalde böyle bir şeyi sürdürebilmek devam ettirebilmek için ekstra fedakar, özenli davranırsın, kaybetmemeye çalışırsın fakat tam tersi.
Çünkü elimizden kaybedene kadar o çantada kekliktir. Elinde olduğunu sanırsın.
Halbuki büyük yanılgı içindesindir.
El üstünde tuttuğumuz, fazla değer verdiğimiz için bizi cepte görmeye başladıkları için kıymetimiz bilinmiyor.
Sadakatin ne kadar değerli olduğunu anlayacak kadar acı çekmemişlerdir.
Varda birbirlerini bulamıyorlar olması gereken kişiler hep başka yerde başka kişilerde
Onun gibi olan insan kıymet bilir. Olmayan bilmez
kadınla yaşamak bir dereceden sonra kölelik... herkes özgür kalmak istiyor!
Çünki bünye şerrolara alışık
Ahahaha😄
Biri doğru biri yanlış olunca böyle oluyor iki doğru bir araya çok zor geliyor maalesef
Korku olabilir
Oro... puluklarindan. hatta ocliklerinden
sevmediklerinden
eller kadir kıymet bilmez
Kıymet bilmeyenlerin Allah belasını versin
Kaçan kovalanır diye kıymet bilmezler😀
Bu nankörlükle ilgili olmalı
İnsan ulaşamadığı şeyler değerli gelir
Bu dediğin çok nadir bir olay hazine.
İnsanoğlu genel olarak nankör onda
Yamuk seviyorlar demek ki.
Rahat batıyor
Kaldi mi öyleleri
Demi. Aynen öyle.
Bii anlasaaak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?