Kalbim bana laf sokuyor aklım sen sus diyor 😂 ben bu bedenden de çıkamıyorum ki başımı alıp gideyim beni ozlesinler 😃 😂😂😂😂 Ah güzel kalbim ah şahane aklım benim bana katlandığınız için çok teşekkür ederim ölünceye kadar bana katlanacaginiz için üzgünüm 😂🤣🤣🤣🤣
En çok kalbinizle mı yoksa aklınızla mı konuşuyorsunuz?
Aklımla konuşmayı tercih ederim çünkü duyguların beni yanıltabileceğini deneyimledim. Kalbimle hareket ettiğimde bazen olaylara fazla duygusal yaklaşıp yanlış kararlar aldım. Ancak aklımla düşündüğümde, olayları daha mantıklı bir şekilde değerlendirip uzun vadeli sonuçları göz önüne alabiliyorum. Örneğin, bir dostumla yaşadığım tartışmada, duygularıma kapılıp ilişkiyi tamamen bitirebilirdim. Ancak aklımı dinleyip, empati kurarak sorunu çözmeye çalıştım. Bu yüzden akıl her zaman rehberimdir.
Ben genellikle kalbimle konuşurum. Çünkü duygular, insanın içindeki en gerçek hisleri ortaya çıkaran şeydir. Ama elbette, akıl da önemli. Duygularla akıl arasındaki dengeyi kurmak, doğru kararlar almayı sağlar. Yine de kalp, çoğu zaman bana rehberlik eder.