Güncellemeler
1 yıl
Sevgilimle tartıştık iki buçuk yıldır beraberiz ama kendisi çok sorunlu benle durduk yere tartışma çıkarttı şimdi ve özür diliyor yine, ama cikicam hayatından diyor en sağlıklısı bu gibi gibi.. neden herkese huzurlu ilişki düşerken bana böyle oldu?
Güncellemeler
1 yıl
Uykumdan uyandirdi sabah sabah oyle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
ayrıl gitsin
Nedenini sor sağlıklı bir ilişki için ne yapabiliriz birlikte konuşun lütfen
Konuşuyoruz hep ama bir türlü olmuyor, her yolu denedik düzelir gibi oldu düzelmedi gerçekten kafam kaldırmıyor artik
Biraz zaman verin birbirinize ozleyin bakalim ne olcak
İnan bilmiyorum
Yardım alıp bunu halletmeniz lazım. İlişkinize çok karişan oluyor mu? Başkaları yüzünden tartıştığı iz
Hayır ilişkimize kimseyi karıştırmiyoruz şu an ona yardım alalım desem ise yaramicani söyler benim tam zittim ben ne kadar pozitif isem o o kadar negatif ve bu negatiflik yüzünden asla anlasamiyoruz tam düzelir gibi oluyor bir şey daha çıkıyor
O zaman kendi çözümünuzu bulun ama önce sorunu bulmanız lazım. Bu hareketleri yapıyorsa ne derdi var bağımlı mi oldu yoksa
Emek verip yazdığın için teşekkür ederim, bağımlılık gibi bir şey söz konusu degil
Sizi yoran zora sokan insanları hayatınızdan çıkartın.
Dinleyebilirim seni anlatmak istersen iyi gelir icini bosaltmak tanimadigin birisine
Çok doldum gerçekten o kadar doldumki artık kelimlere dokemiyorum, çok mutlu bı insanim çok pozitifim ama bazen benimde kırılma noktalarim oluyor, uzun zamandır hiçbir sorun yoktu gerçekten guzel ilerliyordu, simdi yine noldu anlamadım konusacak hiç kimsem yok hiçbir arkadaşıma güvenmiyorum onlar benim acimla mutlu olurlar, depresyona vs giremem hiç benlik değil ama bağıra cagira aglamakta istiyoeum. İki yılını verdiğim bı ilişki her türlü fedakarligi yaptığım, sonu neden böyle olsun.. hoş şu an belirlenmis bı son yok ama bilmiyorum ne olacak saldım artık.
Benimle konuşup anlatabilirsin istersen musaitsen bu kadar doluyken emin ol hafiflersin icini bosaltir rahatlarsin tabiki rahatca anlatabilirsen dokebilirsen içindekileri
İnan ne yapacağımı şaşırmış durumdayim
Sen musait misin konuşabilir miyiz
Uzaklaşmak ve terketmek en doğrusu.
Seni çok iyi anlıyorum, toksik bir şeyin içindesin ve berbat hissettiriyor. Dertleşmek istersen konuşabiliriz.
Neden kötü hissettiğini bilmek isteriz?
Herkesin böyle ilişkisi vardır herkes dışta göründüğü değildir yumurtanın içi gibi
Orası öyle tabiki, bilmiyorum ne olacak bakalım artık saldım gerçekten uğraşacak takatim kalmadi
İyi gelmiyorsa ayrıl gitsin senin içinde diğer taraf içinde iyi olacaktır.
Acını paylaşıyoruz yenge.
🥺.
Dersini söylememişsinki ne yazayım
Herkesin sevdigi aynı olmaz
Dinleyebilirim, anlat.
Çok önemsiyorsunuz
Noldu ki nedir
Ne yapabiliriz senin icin
Neyin var? Paylaşmak ister misin
Nasıl yardımcı olabilirim?
nasil bi yardim
Sevgilini cagir
Derdin nedir
Noldu?
Nedennnn
Noldu
Hayırdır?
Sebep nedir ki
Neden ne oldu
Neyin var ne oldu
Neden öylesin
Engelle gitsin mk
Yok artik aynisini bende yasiyorum
Kader ortagim
Neden
Bana da etsen
Sebep belitmemişsin
Neyin var
Gerek yok değersiz insanlar için uzulmene
İster istemez koyuyor çok emek verilmiş bı ilişki çünkü
Bilmiyorum ne olucak her şey olacağına varir
Takmamak daha iyi uyu şimdi
Neden
Nldu?
Tabi noldu