Kişilik & Karakter Şu an ne hissediyorsunuz? Aklınızdan geçeni yazar mısınız? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Gözlerimin kahvesinde boğduklarımı görsen ben kimim dersin. Şu an ne hissediyorsunuz? Aklınızdan geçeni yazar mısınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Bikız99 Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Bişey yok aklımda yemeğin üstünden biraz zaman geçsin pasta yiyip yatıcam sadece bunu düşünecek kadar enerjim var😂 1 0 Yorumla
İrrae Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Hırsızlık yapmıştım onu düşünüyorum. İhtiyacım da yok param da var 0 0 Yorumla
Princessax Takip Et FenomenGuru Yaş: 24 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kabullenmiş hissediyorum. 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı. Derin bir özlem diyecektim tam kdkdk 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Çok kötüü Yorumla Redamancy-4 1 yıl Altta şimal’in yazdığını gördüm yemek yemiş pasta yiyip yatacakmış ben de yatağa girmeden önce bir parça bir şey yesem gece içime dert oluyor kalkıp odanın içinde yürüyorum djdjjd Yorumla Soran 1 yıl Ya inceciksin zaten canın ne isterse ye djdj Yorumla
İnciaydaaa Takip Et Xper 6 Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Huzurlu olduğum nadir anlardan birindeyim 1 0 Yorumla
ByPoseidonn Takip Et Yoda Yaş: 32 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 790 cevap paylaştı. Alkol içsem miİçmesem mi 0 1 Yorumla Soran 1 yıl İçme Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı. Yorgumum ama uyumak istemiyorum 0 0 Yorumla
YorgunBirCicek Takip Et Master Yaş: 23 , eic 98% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Yorgun ve mutsuz 0 0 Yorumla
yolcu3434 Takip Et Master Yaş: 45 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,1b cevap paylaştı. Yorgunluk 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bişey yok aklımda yemeğin üstünden biraz zaman geçsin pasta yiyip yatıcam sadece bunu düşünecek kadar enerjim var😂
Hırsızlık yapmıştım onu düşünüyorum. İhtiyacım da yok param da var
Kabullenmiş hissediyorum.
Derin bir özlem diyecektim tam kdkdk
Çok kötüü
Altta şimal’in yazdığını gördüm yemek yemiş pasta yiyip yatacakmış ben de yatağa girmeden önce bir parça bir şey yesem gece içime dert oluyor kalkıp odanın içinde yürüyorum djdjjd
Ya inceciksin zaten canın ne isterse ye djdj
Huzurlu olduğum nadir anlardan birindeyim
Alkol içsem mi
İçmesem mi
İçme
Yorgumum ama uyumak istemiyorum
Yorgun ve overthinking
İş stresi tabiki
Yorgun ve mutsuz
Bilemiyorum, karışık
Hep bekar kalıcağımı
Yorgunluk