Burun estetiği oldum 1 yıl oldu artık aynaya bakınca kendimi tanımıyorum ne yapcim?

Biraz kötü hissettiriyor yabancı birine bakıyor gibiyim , kendime ihanet etmiş gibi hissediyorum. Ne zamandır kendimi farklı biri gibi hissediyorum, ve eski beni aradığım oluyor ama ona da kötü iğrenç davrandığını olurdu
Burun estetiği oldum 1 yıl oldu artık aynaya bakınca kendimi tanımıyorum ne yapcim?
Cevapla