
Eğer yanlış bir hikâyede hissediyorsan kendini, tek başına bir savaş veriyorsan, kaybetmemek için direniyorsan bırak gitsin...

Eğer yanlış bir hikâyede hissediyorsan kendini, tek başına bir savaş veriyorsan, kaybetmemek için direniyorsan bırak gitsin...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Direniyorum
selam.. şunu sakın unutma karşın da var olan kişi kendini tanıtığı ve anlattığı kadar tanırsın. anlamak ve doğruları görmek istiyorsan da aklın ve mantığını la dinleyeceksin taşıdığın yürek seni hep yanıltır :(
Mantığın da seni yanıltabilir. Ben yanıldığım da oldu ordan biliyorum :)
demekki sana agır geldi ve ona da inanmak istedin küçük asla mantık insanı yanılmaz var olan gerçekler asla hata değildir..
Küçük :))) nedir senin gerçeklerin benim peşine düşmem mi?
şakacı :) özür.. küçükl hanım demek istemiştim pardon :)
Hiçbir zaman mantık hatası yapmam çünkü ben saplantılı seviyorum küçük bey :))
ooo o da doğru değil ben ce. abartılı ve kişiye zarar verir bu düşün ce olumsuz bir durum da.. peki ya sonrası ne . kişiyi üzer yıkar ve yok eder küçük hanım
Yıkmaz merak etme :)) yıktıramam onu ellerimle sevdim
ne güzel :) ama ne seven ler de gördük küçük hanım şimdiye kadar ne orta da sevgileri nede var olan hayalleri kaldı yanlız ca üzülen boşa giden zaman dan başka. dimi evet de bu konu burada kapansın küçük hanım haklı olarak yine üste çıkma bence buna hakın yok :)
Kes şunu ! Yine saçma sapan bşr ruh hali bu kurtul bundan ne gördün ya sen küçük hanım demeyi de bırak bana boşa giden zaman hı aksini ispatlarsam napıcan başak burcu sevgili mi yapıcan? 🙃
ben susma hakımı kulansam :( çok agır geldin benim bünyem kaldırmaz :( hanım efendi der susarım susmalıyım ben. başak burcu ooo
Bugün seviyordun yarın öldürürsün. Farkında mısın? Birde parazitmiş pehhh kurtuldun kendini kutla. Ama çok sevildin bilesin.
(Bugün seviyordun yarın öldürürsün ) insan sevdiğine kıyamaz bu bir ::: ( kurtuldun kendini kutla. ) benim öyle bir niyetim yok :( ( Ama çok sevildin bilesin.) sevilmek güzel bir duygu dur :)
Nasıl bir niyetin var? Sana son kez soruyorum. Evet çok seviyorum bana azap versen de ben o azaba razıyım😢
Turgut uyar demiş ki:
En iyi ben yenilirim;
dosta, düşmana, aşka…
🍂
Tomris Uyar demiş ki:
Biri geliyor,
hayatımıza bir makas atıyor;
o yaşadığımız bölüm,
bütünün dışına düşüyor.
🧡
Cemal Süreya demiş ki:
🍂
Kim istemez mutlu olmayı
ama mutsuzluğa da var mısın?
🧡
Edip Cansever demiş ki:
🍂
Özlemim sanadır,
varsın kar yağsın,
daha yağsın seni arındırıncaya kadar.
🍂
Didem Madak demiş ki:
İnsan kaybolmayı ister mi?
Ben işte istedim bayım.
Uzaklara gittim
Uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin
Uzaklar seni ister, bak uzaklar da aşktan anlar bayım!
🧡
Sabahattin Ali demiş ki:
Kaybedilen en kıymetli eşyanın,
servetin, her türlü dünya saadetinin acısı zamanla unutuluyor da,
kaçırılan fırsatlar asla akıldan çıkmıyor ve her hatırlanış da insanın içini sızlatıyor. Bunun sebebi herhalde “bu böyle olmayabilirdi” düşüncesi, yoksa insan mukadder telakki ettiği şeyleri kabule her zaman hazır.
🍂
Tezer Özlü demiş ki:
“ Haykırmak istediğim çok şey var. Büyük kayıplar yıkacak değil bizi. Açıkça birbirimizle konuşamıyorsak ben ağlamak, bağırarak ağlamak için bahçenin yeşillikleri gerisindeki odama geçiyorsam, biliyor musun, ne güzel ağıtlar içinde uyuyakalmak? ”
🧡
Oğuz Atay demiş ki:
Kelimeler albayım, kelimeler.
bazı anlamlara gelmiyor.
🍂
Attila İlhan demiş ki:
çünkü ayrılık da sevdaya dahil
çünkü ayrılanlar hala sevgili!
🍂
Metin Altıok demiş ki:
Öyle yalnızız ki bu panayırda
Sevgimiz durmadan bir taşı ovar.
Sevgilim aşk da uyar çevreye
Ve kendine parlak bir yalan arar.
🧡
Behçet Aysan demiş ki:
Kırgınım, saçılmış
bir nar gibiyim
sessiz akan bir ırmağım
geceden
git dersen giderim
kal dersen kalırım
🍂
Nazım Hikmet demiş ki:
Seni düşünmek güzel şey,
ümitli şey,
dünyanın en güzel sesinden
en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey…
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
ben artık şarkı dinlemek değil,
şarkı söylemek istiyorum…
🍂🧡🍂🧡🍂
-_Hepsinin de yüreğine sağlık. .
Nasıl bir niyetin var? bunu bana kim soruyor mesela? Evet çok seviyorum bana azap versen de ben o azaba razıyım derken..
🧐 ben yenmeyi istiyorum dosta düşmana aşkla. Ve seni anlayamıyorum.
Sen beni anlarsın seni anladığım gibi kimim ben öyleyse?
Doğruu