Garsonluk hayatımda yaptığım en kötü meslekti benim için bir daha yapmak istemem Allah muhtaç etmesin yani, çocuklarla ilgili meslek istiyorum daha amaca ulaşamadım bakalım...
Her işle karakter arasında bağlantı kuramayız diye düşünüyorum. Bazı işlerin gerekliliklerini her karakter kaldıramaz. Örneğin soğuklanlılık gerektirecek doktorluk, adli psikologluk, hukuksal alanlar tüm karakterlerin taşıyamayacağı bir ağırlık barındırabilir. Kişinin eğilimleri de karakteriyle ilişkilidir. Bu da işe etki eden unsur olur. Elbette hayatta kalmak için çalışanları bu ihtimaller dışında tutuyorum.
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Anlıyorum elbette o meslekler sıkıntılı hakikaten.
Bende yaptım buradayım 🖐️😅 her zaman yoktur bence. Çünkü insan zorunda olduğu için sevmediğini işleri de yapabilir, maaşı iyi olduğu için, veya ortamı iyi olduğu için. Bağlantı olması için sevmesi, severek yapması veya başka bağlamlar gerekir bence.
3
12 Yorumla
Soran
1 yıl
Ahahaa ben gece 7 de başlayıp sabah 9'a kadar yapıyordum gariptir ki maaş da almadım. Cok iyi deneyimdi be : )
Ben 14te basliyodum gece 2ye kadar kadın olsamda agzima ettiler valla ya her gece kapanisi bana kitlerlerdi temizle yerleri cek paspasla falan öldüm valla yaslandim o işte nxmwmd