Geçmişteki anıları mı yoksa geçmişteki kendimizi mi özleriz?

Zaman zaman geçmişe döner insan. Gözlerinin aradığı benlik, dokunamadığı bir hayalin gölgesi gibidir. Hatrındaki kişinin başka hayalleri başka umutları vardı belki. Artık dönüştüğü kişi geçmiştekinden çok uzakta.
Bazı anılarda sonsuza dek kalmak ister. Geçmişte tutukluk bundan gelir. Çünkü bu nostalji soğuk geçirmeyen, kırılma korkusu duymadığımız bir pencereden seyretmektir.
Geçmişteki anıları mı yoksa geçmişteki kendimizi mi özleriz?
Geçmişteki anıları mı yoksa geçmişteki kendimizi mi özleriz?
Cevapla