
Geçiştirmekten usandığınız ve hâlâ bekleyen neleriniz var?

Geçiştirmekten usandığınız ve hâlâ bekleyen neleriniz var?
Evet, var. Özellikle sağlıklı bir yaşam için spora başlama veya yeni bir beceri öğrenme gibi şeyleri sürekli ertelediğim zamanlar oldu. Hep “yarın başlarım” dedim, ama her erteleme daha çok pişmanlık getirdi. Deneyimlerimden öğrendim ki, en zor adım başlamak. Şimdi, ertelemek yerine küçük de olsa hemen harekete geçiyorum.
Kolaylıklar diliyorum bence de çok iyi
Teşekkür ederim
Rica ederim
Ertelemek hayatı kaçırmaktan başkada bir şey değildir eğer birisine kızdıysan bağır çağır , sevdiysen söyle ve özlediysen arkasından koş peşini bırakma, kırdıysan özür dile ya da ne bileyim tatile mi gideceksin ne duruyorsun git, ama henüz hayattayken ve umutların varken hiçbirşeyi erteleme kişi kendisine verilmiş bu hayatı ne olursa olsun en iyi şekilde yaşamalı.
Semih kardeşim bundan 2 sene evveline kadar ertelemekten bıktığım şeyler vardı; ama artık anı yaşıyorum o an her şeyi yapıyorum, geleceğe bir şey bırakmıyorum. Biraz geç oldu anlamak ama anladık işte sonunda.
Var kacgundur kuafore gidip sacimi boyatmayi dusunuyorum erteliyorum usenmekten
Sikildim semo sari Şu an koyu renge boyatacam birazda esmer takilicam🥳😅
Ben tennnk yuuu 🤭🥳😂
Alym cicegimi efenim ben kuafore gider 🤭😂😂
Tesekkurler eig icin🙏🌸🌸😊
Cevap
16Cevap
Camları silmek sanırım sürekli erteliyorum hava yağmurlu ve soğuk olduğu için
😂bu benn
@bosveriinm ve bennnn. 🙈😂
Yarınlar çoğalsın da, ertelemeye devam edelim :D
😅🤝
Kendimi ertelemekten, günaydın.
Var.. Doktor kontrolüm.. Geçtiğimiz hafta iptal etmiştim hala gitmem gerektiği halde gitmedim..
Evet özellikle tıraş olmak ve diyet yapmak. Sürekli ertesi güne erteliyorum. Bu biraz yorgunluktan oluyor ve kendine zaman ayırmak istediğimden oluyor.
Evet 2 haftadır bi pantolonu terziye vermedim hergün aldığımdan veri yarın veririm yarın veririm diyorum dahaca veremedim bıktım usandım şu pantolondan artık 🤣
Şimdi hazırlandım çıkıyorum
Günaydın
Banyoyu temizlemem lazim kac gündür erteliyorum
Kızın discisiyle konuşmalıyim offf bu kadar
Bi koli düzenlenmesi gereken takı kutum var ve ertelemekten bıktım ama açıp düzenlemeye yüreğim de yok.
Spor salonuna yazılmayı ve ufak bir tatile çıkmayı uzun zamandır erteliyorum. Yani kısacası her ertelediklerimizde kendimizi de erteliyoruz..
Bu yıl söz verdim kendime işlerimi ertelemeyeceğime dair bakalım.🙂
Evet patrona rest çekeceğim bir aydır yarın yarın diye erteliyorum ama yarın kesin 😂
Doktora gitmeyi sevmem iyi bir sürünmem lazım ozaman mecbur giderim sjsk
Ben hep erteliyorum bıçak kemiğe dayanana kadar napcam 😂
Eski PC yi tamire vereyim diyorum sonra vazgeçiyom🤣
Kardo sen tamir etsen de bunalırsın öyle bir PC 🤣🤣🤲 sağol gardasm gene de
Eywallah kardesm
🤗🤗
Tabletimi yaptırmam lazım 1 aydır yarına diye diye daha yaptırmadım 😂😂
Herhalde yarına bırakırım 😂😂😂
İnşallah götürürüm abi oyun oynamayı özledim 1,2 işleri de halledersem elbet sıra ona da gelicek 😂😂
😂😂
Arabayı yıkatmak.
Gerçek rengini hatırlamıyorum (;
Valla bizimki de çok kirleniyor 😂
Temizlikten bıktım. 😂😂
İş yerinden haber gelsin diye dua ediyorum.
İnşallah.
Erteleme hastalığım yok çok şükür
Of fotoğrafları düzenlemeyi sürekli erteliyorum. Taa ki telefon depolama alanınız doldu uyarısını verene kadar..
Var tatil dinlenmek ama yapacak bir şey yok geleceğim için mecburum sabır ediyorum..
Ütü yapmak sevmiyrm diye yarın yaparm falan diyrm
Bir sevgili bulmak için başka şehre gitmek; ama bir türlü gidemiyorum.
Mutlu olmak...
Yoruldum ertelemekten.
Teşekkürler abim.
Ütü yığını beklıyor beni tepecik oldu 🤭
Görmezden geliyorum ben boş ver 😄😄
Hangi birini saysam diye düşündüm 😂
Ödev ders sınavlar bıktımmm 😂
çok teşekkür ederim hiç bitmiyor hepsi üst üste geliyor 🌸😂
Var temizlık ve ütü 😆
🤭
Ders çalışmayı ertelememem lazım
Yarına ertelemem anı yaşarım
Ertelemem yapmak istediklerimi o an yaparım
Yarını yarına ertelerim genelde
Benim ertelediklerim oldu
Ertelemiyorum.
Elimde olmadan ertelediğim şeyler var evet
Evet bir çok şey var vallaha
Sınava çalışmak şu an hâlâ çalışıyorum
Çoğu şeyi yarına erteliyorum.
Var. Kendimi erteliyorum.
Egzersiz 😃
Heee
😂😂😂
Gıcık 😂
Bak ya 😂 vallahi gıcıksın 😂
Dime öyle 🥹🥹
😂😂😂😂😂😂
Sabah sabah iyi güldürdüm 😎
🤣🤣🤣🤣
Kıymetimi bilin 🤌
Ev işleri... Toz al... Camları sil... Aynaları sil... Tek yaşayınca tek dert temizlik valla
Ertelediğim bi durum yok zamanında yaparım herşeyi
Ertelemem genelde
Ders çalışmak
Rutin işler
Odamı toplamak
Spor yapmak
Yok ama elimde olmayan çok var
Hayallerim
her şey olacağına varır erteleme yok
Annem altımı bezemesi ertelemesi
Spor
Yok..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?