Duygusal ilişki kurmak maalesef ki, bir hayli zor. Hele ki, günümüzde bu git gide daha fazla artıyor. Peki bir insana duyduğumuz duygusal bağın derinliği, onun varlığına mı yoksa o kişiyle yaşanan anılara ve fiziksel yaşanmışlıklara mı dayanır sence?
Duygusal bağ fiziksel odaklı mıdır yoksa ruhsal odaklı mı?
Bağı bu şekilde değilde tek olarak ele almak gerekir. Bir bağın oluşabilmesi için her unsurun denge sağlaması gerekir. Bu denge bozulduğunda ise ilişkide kopukluklar oluşur. Kopukluklar da domino etkisi yaratır. Elbette bazı durumlarda fiziksel bağ yüksekken, ruhsal bağ düşük olduğu zamanlar olur. Bu gibi durumlarda bir tarafın fazlalığıyla diğerinin üstü örtülebildiği sanılır. Ama o boşluk tam anlamıyla asla dolmaz. Kişi sadece yanılsama oluşturur.
En İyi Cevaplar