Beyler, kızlar çılgınlık evresindeyken asla onlara bulaşmayın, çünkü bu yaratıklar oyuncak bebeklere 🧸konuşup onları gerçek yiyeceklerle besliyorlar,... bunu asla unutmayın.😂😂

Beyler, kızlar çılgınlık evresindeyken asla onlara bulaşmayın, çünkü bu yaratıklar oyuncak bebeklere 🧸konuşup onları gerçek yiyeceklerle besliyorlar,... bunu asla unutmayın.😂😂

Genelde sinirli bir yapıda oluyorlar. Özellikle istediği bir şey olmadığında. Agresif bazen de çok sakin ve uysal olabiliyorlar. Bazen ne kadar sakin derken, bazen de çok sinirli olabiliyorlar.
Çevremde kadın olmadığı için çok dert etmiyorum çok da umrumda değil ama bazen ister istemez karşılaşıp diyaloğa girmek zorunda kalıyoruz ve gerçekten büyük zorluklar yaşıyoruz yetkililerin bu konuda çözüm bulmalarına bize yardımcı olmalarını bekliyorum bu anlamda bir sorun olduğunu düşünüyorum ama özellikle ülkemizde yüksek olması yaklaşımların iletişim sorunlarının olması bizi zoraki çözümlere sürüklemektedir
Bir ajan olarak görevlerimde hep kadınlardan korkmuşumdur 🤣
😂😂
Aferin meslektaşım.😂
Niye yaa 😂
Korkma korkma 😂bir şey yapmam
🤣🤣 yaa bır sey yapmam diyorum
Ne oldu 🤭🤭
Niye 🤭😳
Yok yok söyle 🤣🤣
🤭🤭 bak çok zekisin
Ama bak nasıl buldun 😂
Tamam tamam öyle yaparım 🤣
Aa ne demek rica ederim 🤣🤣
Yaa bir şey yapmıyorum 😂😂
Hayır 😂
Sakın ol nefes al 🤣🤣
tenor.com/.../family-guy-trauma-traumatized-panic-attack-panic-gif-7210516
Olamıyorum ensemde hissediyorum seni 😱🤣🤣
4 saniye nefes al 7 saniye nefesi tut 8 saniye nefesi verin 🤣🤣nefes egzersizi kullan
🤭 benim hatta yani 🤣🤣🤣
Ne için
Yok yaa 😂😂
Ben öyle bir şey istemedim ki 😂😂
Evet çünkü öyle bir şey istemedim tek ajan kalmak istemiyorum 😂😂
Ben ne yaptım ki 🤣🤣
Olur olur 🤣🤣 ama sen korkuyorsun
Sen öldün mü şimdi 🤭
Yok yok ben senin helvayı yapıyorum geri dönüş yok
Tamam mi 😂😂
Gerek yoktu 😂😂😂
Ben gelmeyim 😂
Tabi 😂😂
Rica ederim her zaman kork söylemek için yaptım 😂😂
Güzelmiş 😂
Haha 🤣🤣🤣
Sinirli kızlar daha güzel olurlar gadası
Bencede 😂
teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
22Cevap
Bazen pamuk gibi olurken, bazende ejderha gibi alev püskürebiliyorlar 😅 o anlarda uzak kalıp sakinleşene kadar beklemek daha iyi gibi 😅
Aferin sana 👏🏻😂
değişir kişiye göre.
Olabilir ama cinsine yaratık dedin ya şimdi seni yerler bak burada 😂
Hiç sorun değil 😂
Kız kadirgali çıktı 😂
Aynen öyle 😂
Güzel basarilarinin devamını dilerim 😂
Teşekkür ederim 😂😂
Rica ederim 😂
Bizi delirtip sonrada senin bu hallerine bayılıyorum demeleri yokmu😂
Yok galiba 🤣🤣
Aynen öyle 😂😂
Evet deneyim var şahit. Olmak bu zaman kadar hiç bir kıza ilgi vermedim ama birine iyi akşamlar demiştim ertesi gün benle konuşmaktı galiba ama kulaklıkla müzik dinliyordum o günden sonra daha hiç yüzüme bakmadı
Neyseki yoga deniyorum sinir yok, om om bu sene şampiyon cimbom 🧘
Öyle seviyorlar zaten, hayatı burunlarindan gelmese rahat etmiyorlar.
Yaratık denir mi ya onlar nadide çiçeklerimiz bizim
Yok biz çok minnoşuz 🗡😊✌️
Tabi ki 🎯😂
18-20 yaş arası very high danger kategorisidir.. 🤣🤣
Sinir mi? sen hayatında tımarhane önünden geçmemişsin galiba
Yoo geçtim
geçerken minibüsteydiniz otobüste mi?
Arabama ile
Değişken ve dengesiz varlıklar
Yeri ve zamanı geldiğinde öyleyiz
Evet bacım çok sinirlisiniz
Tepeleri çabuk atıyor olabilir.
Vaooww lafa bak. Haha
Hiç sinirli olanına denk gelmedim
Değiller
Hayır ponçik 😅
Kızlarsız yapamayız
İvit...
Biraz
Nasılsın
Iyim teşekkür ederim
Değişir
Bana kediler :D
hayır.
Karakter meselesi
Bir çoğu evet
Cadılık var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?