Bir şeyi başkası yapınca "kötü", ama sen yapınca "iyi" olması, adil mi?

ՏҽӀɑʍՏ

bu soru aklımda yoktu ama bazı yorumları görünce şey oldu, türedi öyle. Aldatanlar aldatanlara ‘karaktersiz şöyle böyle’ diyorlar ama mesela bazılarının aldatan olduğunu da görmüşüzdür. Ama siz yapınca bahanesi var, haklı sebepleriniz, doğrusunuz tamam bravo da, başkası aldatınca ‘karaktersiz’ öyle mi? Veya; biriyle konuşuyorsundur, o x kişi kötüdür, nasıl konuşuyorsundur, irtibatı kesdir vs ama sonra o x kişiye kötü diyen gidip onunla konuşunca o insan ‘iyi’ mi olmuş oluyor? Bunlar sadece örnek yani, daha birçok konu var.

Neden bazı insanlar yapınca ‘iyi, zararsız, masum’ olan şeyleri başkası yapınca ‘kötü’ oluyor?

Demezler mi? Ben kötüyüm sen iyi mi¿
Demezler mi? Ben kötüyüm sen iyi mi¿

sus kız motorun soğusun.. Salyalarını sat, zengin olursun 👌

Bir şeyi başkası yapınca "kötü", ama sen yapınca "iyi" olması, adil mi?
Cevapla