ՏҽӀɑʍՏ
bu soru aklımda yoktu ama bazı yorumları görünce şey oldu, türedi öyle. Aldatanlar aldatanlara ‘karaktersiz şöyle böyle’ diyorlar ama mesela bazılarının aldatan olduğunu da görmüşüzdür. Ama siz yapınca bahanesi var, haklı sebepleriniz, doğrusunuz tamam bravo da, başkası aldatınca ‘karaktersiz’ öyle mi? Veya; biriyle konuşuyorsundur, o x kişi kötüdür, nasıl konuşuyorsundur, irtibatı kesdir vs ama sonra o x kişiye kötü diyen gidip onunla konuşunca o insan ‘iyi’ mi olmuş oluyor? Bunlar sadece örnek yani, daha birçok konu var.
Neden bazı insanlar yapınca ‘iyi, zararsız, masum’ olan şeyleri başkası yapınca ‘kötü’ oluyor?

sus kız motorun soğusun.. Salyalarını sat, zengin olursun 👌
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer