Biriyle telefonda konuşurken heyecanlanıyorum. Nasıl yenebilirim?

Ailem dışında herhangi biriyle telefonda konuşurken çok heyecanlanıyorum ve neredeyse konuşamıyorum bile... Sevgilim varken de böyleydi, arardı, açardım ama sesim çıkmazdı, konuşamazdım heyecandan; zorla bir iki cümle söyleyebilirdim. Ya da bir iş başvurusu, hastane randevusu ya da bunlar gibi bir durum olduğunda da konuşamıyorum... Aslında bunun nedeni, sesimi beğenmemem... Sesim gerçekten çok kötü... Ses kaydedicide güzel çıkıyor ama aramalarda berbat... Belki gerçekte güzeldir; ses kaydedicide de güzel ama aramalarda çok kötü olduğu için konuşamıyorum... Ne yapacağım ben?
Biriyle telefonda konuşurken heyecanlanıyorum. Nasıl yenebilirim?
Cevapla